Gå til innhold

Nå er også jeg en mingler, men....

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Joda, jeg har srbeidshelg til helga igjen- A D A.

Jeg jobbet A fredag og D lørdag, men du vet at vi som er som taterne og reiser så mye, har jo arbeidshelger å ta igjen.

Det er noe skitt, men nå skylder jeg ingen noe.

I går kveld kom J. hjem og det var koselig. Vi fikk ikke snakket så mye, for han kom seint, men allikevel

Jeg har og arbeidshelg ADA. Kanskje vi kan skravle litt på msn lørdag kveld etter at du er ferdig med å kose med gubben. Og alle gode tv-program er over og all mat oppspist.

Jeg har vært en del på Mingle, der må du prøve deg. Ganske moro skal jeg si deg.

Nu må jeg ha meg litt mat. Skal på seinvakt.

*klem*

Fortsetter under...

Enkelte av minglerne vil ha inn menn, men jeg mener bestemt det vil forringe sarkasme-flyten ytterligere. Menn har en tendens til å gå på sak, og blir for konkrete og uminglete. Vi sliter nok som det er på Mingle, med umingleriske kvinne-tendenser, f.eks: ikke-anonyme kakeoppskrifter, koz, hygge og sutrehuer. Jeg tror det blir for mye om det skal komme en hel haug menn dit også.

Men det er som sagt mye uenighet omkring dette, så du kan jo bare prøve deg, da. Se hvordan det går. Hvis det ikke funker, så oppretter nok admin et eget støtteforum for umingleriske menn, hun er grei sånn, liker ikke avvise folk uansett hvor mye de driter seg ut.

Er det nå jeg skal føle meg ensom og utillpass på Mingle?

Sist jeg sjekket var definitivt mann...100% sikker :P

Men du forsøker å få oss mer onde - og hva slags manifestasjon er det så du mener at den ondskapen bør ha hos oss ? ;-)

Underholdning. Jeg vil ha underholdning. God, skitten moro, for dem over seksuell lavalder (25 år). Jeg vil ha fynd og snert, gode påfunn og kreativitet. Ikke lange bli-kjent-tråder, matoppskrifter eller kryssord. Det har vi nok av i Hjemmet.

Underholdning. Jeg vil ha underholdning. God, skitten moro, for dem over seksuell lavalder (25 år). Jeg vil ha fynd og snert, gode påfunn og kreativitet. Ikke lange bli-kjent-tråder, matoppskrifter eller kryssord. Det har vi nok av i Hjemmet.

Men hva har så det med ondskap å gjøre ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...