Gå til innhold

Så stygg...

Luska

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Luska

22

• Carlina

9

• mrxx

8

• conan

8

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det sies at guttebarn gir skjønnhet til mora og at jentebarn tar skjønnhet fra mora.

Jeg er nok en enkel person, for jeg følte meg direkte vakker under begge svangerskapene. Sluttresultat for kjønnsfordeling: 1-1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første månedene kan en ofte føle seg "fæl"....litt kvalmen , dødt hår og trøtt.

Men når du nærmer deg 4 , 5 måneder på vei vil du nok blomstre opp!

Det gjør de fleste .

Håret blir blankt og fint , og du vil få en spesiell glød!

Bare vent og se ;o)

Kos deg videre med graviditeten!

Hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at guttebarn gir skjønnhet til mora og at jentebarn tar skjønnhet fra mora.

Jeg er nok en enkel person, for jeg følte meg direkte vakker under begge svangerskapene. Sluttresultat for kjønnsfordeling: 1-1.

Hehe, da er det vel ingen tvil om at jeg venter jente! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De første månedene kan en ofte føle seg "fæl"....litt kvalmen , dødt hår og trøtt.

Men når du nærmer deg 4 , 5 måneder på vei vil du nok blomstre opp!

Det gjør de fleste .

Håret blir blankt og fint , og du vil få en spesiell glød!

Bare vent og se ;o)

Kos deg videre med graviditeten!

Hilsner fra

Takk for oppmuntringen, det trenger jeg! :o)

Mamma fnyser bare av meg over at jeg klager da... Får håpe det bare er "jeg" som ser meg som stygg, hehe! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da er det vel ingen tvil om at jeg venter jente! :o)

Jeg er sikker på at følelsen av 'uskjønnhet' er et forbigående fenomen, du vet, det er mange, mange menn som finner svangre kvinner direkte uimotståelige.

Du kan kanskje vente deg noen overraskelser underveis. Ikke bli forundret om hormonene sprenger på og apetitten på sex øker formidalbel. Og da mener jeg _mye_. Sånt no' står det ikke no' om i bøkene, nei, det tør dem ikke :)

Et hjertelig gratulerer til deg! Din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel begrenset hvor mye man forandrer seg, selv om man blir noe feit :)

Du... hvis du skal fortsette å hinte om at jeg blir feit hver gang vi "snakkes", så gidder jeg ikke være venn med deg lengere!

Din... din... ekling! Må finne på noe bedre... Din helvetes sossejævel av en rumpeslikkende pervo med pikkring og begynnende sixpack!

Den satt, tenker jeg! Eeeh...?

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du... hvis du skal fortsette å hinte om at jeg blir feit hver gang vi "snakkes", så gidder jeg ikke være venn med deg lengere!

Din... din... ekling! Må finne på noe bedre... Din helvetes sossejævel av en rumpeslikkende pervo med pikkring og begynnende sixpack!

Den satt, tenker jeg! Eeeh...?

;o)

Sixpacket er det dårlig med for tiden :)

Oki, jeg lover å slutte å mobbe deg for dine ese-tendenser :)

Det er for øvrig bare positivt ment. Kroppen din blomstrer sikkert vettu, og jeg har lest om flere på graviditetsforumet som tenner enormt på gravide damer.

Dessuten vokser sikkert puppene dine også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sixpacket er det dårlig med for tiden :)

Oki, jeg lover å slutte å mobbe deg for dine ese-tendenser :)

Det er for øvrig bare positivt ment. Kroppen din blomstrer sikkert vettu, og jeg har lest om flere på graviditetsforumet som tenner enormt på gravide damer.

Dessuten vokser sikkert puppene dine også :)

Ja, dæven... Du skulle sett de puppene du, SDD! Da hadde vi snakka trygling fra din side da!

;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at følelsen av 'uskjønnhet' er et forbigående fenomen, du vet, det er mange, mange menn som finner svangre kvinner direkte uimotståelige.

Du kan kanskje vente deg noen overraskelser underveis. Ikke bli forundret om hormonene sprenger på og apetitten på sex øker formidalbel. Og da mener jeg _mye_. Sånt no' står det ikke no' om i bøkene, nei, det tør dem ikke :)

Et hjertelig gratulerer til deg! Din første?

Hehe, ja... Jeg håper sexapetitten øker ja. Stakkars mannen min, blitt lite på ham i det siste! *ler* Men det går seg vel til når trøttheten og kvalmen er borte!

Ja, det er min første, og jeg er lykkelig og vettskremt på samme tid. Og det har helt sikkert ikke gått opp for meg enda, det som kommer til å skje om 6 - 7 mnd...

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, kvinnfolk blir stygge når de blir gravide; uren hud, strekkmerker, synlige blodårer som forblir det etter graviditeten, gigajurpupper, dratte ansikter pga lite søvn, elendig garderobe, mange ekstra kilo som legger seg på alle de gale stedene, og som er "umulig" å få av igjen...

Føler du deg bedre nå? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dep. nå. Husk at gravide jenter er noe av det vakreste som finnes:-)))

Ååh, takk for det!

Hva, eksakt, er det som er så pent med gravide damer? Jeg syns selv en gravid mage er flott, men jeg er jo dame, og at noen menn syns gravide kropper er fine, er jo bra det, selv om jeg ikke helt forstår hvorfor? Det kan vel ikke være fint på en "seksuell" måte hvertfall, eller?

Eller er det utstrålingen mange påstår at gravide får, som er så flott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kvinnfolk blir stygge når de blir gravide; uren hud, strekkmerker, synlige blodårer som forblir det etter graviditeten, gigajurpupper, dratte ansikter pga lite søvn, elendig garderobe, mange ekstra kilo som legger seg på alle de gale stedene, og som er "umulig" å få av igjen...

Hmm.... Akkurat nå liker jeg mrxx 100 ganger bedre enn deg! Ref. hans svar til meg i denne tråden! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh...ikke hør på det der Luska!

Jeg var modell helt frem til jeg var 5,5 måneder på vei!

Og fotografen sa at vi gravide hadde en utrolig utstråling!

Hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Akkurat nå liker jeg mrxx 100 ganger bedre enn deg! Ref. hans svar til meg i denne tråden! :o)

mrxx sier ALLTID de riktige tingene, han. Skulle neste tro han var redaktør i Kvinne og Klær eller noe sånt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mrxx sier ALLTID de riktige tingene, han. Skulle neste tro han var redaktør i Kvinne og Klær eller noe sånt... :-)

Ja, men så blir det sikkert no' på ham titt og ofte også! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...