Gjest Skyggen fra fortiden Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Skrev et innlegg her for en stund siden og da fikk eg svar fra en som sa at eg bare måtte skrive her visst det var noe. Det eg lurer på er: han som nesten voldtok meg, han er i utlandet nå, eg vet han kommer hjem igjen til jul, og da vil eg treffe han, er dette normalt? Eg er faktisk ikke sint på han, men på meg selv, men har hørt om andre som har angst for å treffe sin voldtekts mann igjen, mens eg nesten planlegger å treffe han igjen. Vet ikke helt hva eg vil ha ut av det, at han skal si han er lei seg, at eg skal si det? at vi blir venner? det aner eg ikke men eg vil treffe han når han kommer, er dette normalt? Hvor lurt er det å gjennomføre det iallefall? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74826-er-dette-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 jeg vet ikke helt hva jeg skal svare, saa det er vanskelig aa si om det er normalt eller ikke. men hva er vel normalt?? det kan hende du oensker aa moete han, for kanskje aa oppnaa et unnskyld, men jeg vil ikke anbefale aa gjennomfoere det. pga sikkerheten din. for hvis det er sant at han har proevd aa voldta deg, noe jeg ikke tviler paa, kan det faktisk skje igjen. og kanskje det denne gangen blir fullbyrdet. og det tror jeg ikke du vil oppleve. saa kjaere deg, tenk deg om! er det virkelig saa lurt? og har u lyst til aa se overgriperen din inn i oeynene og vite at denne mannen faktisk oensket aa fraroeve deg noe som bare er ditt. har du lyst til aa oppleve en voldtekt? det tror jeg ikke! jeg vil ikke anbefale deg aa moete han igjen. det finnes gutter der ute som vil moete og elske deg uten aa skade deg. men syns at det er fint at du skriver her inne. ) lykke til videre. klem fra agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74826-er-dette-normalt/#findComment-375632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nica Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det er veldig vanlig å ha blandete følelser for sin overgriper. Det er også veldig vanlig å være mer sint på seg sjøl. MEN det er veldig viktig å jobbe for å innse hvor sinnet egentlig skal rettes, og det er ihvertfall ikkje mot deg selv. Du har ikkje gjort noe galt. Det kan eg si sikkert uten å kjenne din sak. For det er aldri den som blir utsatt for overgrep sin feil.. Når det gjelder å treffe han igjen, så skjønner eg godt du vil møte han... du har vel også en del spørsmål der han vil være den eneste i verden som kan svare...? "Hvorfor gjorde du det? Hva gjorde jeg som fikk deg til å gå så langt? Har du tenkt på det etterpå? Angrer du?" Høres noe kjent ut? Eg vil ihvertfall anbefale at du ikkje blir alene med han når du treffer han.. er det noen rundt deg som vet om dette? Som kan være i nærheten av dere? Selv om overgripere som kjente offeret kan oppfattes som "snill" (det er jo en grunn til at de klarer å komme så nær), er de nok ikkje typen til å leke med og situasjoner du har lite kontroll over kan oppstå... vær forsiktig!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74826-er-dette-normalt/#findComment-375640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjyggen fra fortiden Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Det er veldig vanlig å ha blandete følelser for sin overgriper. Det er også veldig vanlig å være mer sint på seg sjøl. MEN det er veldig viktig å jobbe for å innse hvor sinnet egentlig skal rettes, og det er ihvertfall ikkje mot deg selv. Du har ikkje gjort noe galt. Det kan eg si sikkert uten å kjenne din sak. For det er aldri den som blir utsatt for overgrep sin feil.. Når det gjelder å treffe han igjen, så skjønner eg godt du vil møte han... du har vel også en del spørsmål der han vil være den eneste i verden som kan svare...? "Hvorfor gjorde du det? Hva gjorde jeg som fikk deg til å gå så langt? Har du tenkt på det etterpå? Angrer du?" Høres noe kjent ut? Eg vil ihvertfall anbefale at du ikkje blir alene med han når du treffer han.. er det noen rundt deg som vet om dette? Som kan være i nærheten av dere? Selv om overgripere som kjente offeret kan oppfattes som "snill" (det er jo en grunn til at de klarer å komme så nær), er de nok ikkje typen til å leke med og situasjoner du har lite kontroll over kan oppstå... vær forsiktig!!! Jepp, spørsmålene høres kjent ut de:-) Desverre er det ingen som vet hva som egentlig sjedde den natten eg kom hjem kl 09 på morningen.. Ikke tror eg at eg vil si det til noen, føler meg så dum, det var jo min skyld!! Vet ikke helt hva eg vil oppnå med han utover det, ha kontakt ja, fordi eg trenger han som en person i livet mitt, han er veldig spesiell og ikke 100 andre venner kan erstatte han, men eg drømmer ikke om et forhold med han lengre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74826-er-dette-normalt/#findComment-375956 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.