Gjest hu mor Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Mulig at dere har sett dette før; jeg har først sett den nå og synes den er pussig: Abraham Lincoln ble innvalgt i kongressen i 1846 J. F. Kennedy ble innvalgt i kongressen i 1946. Abraham Lincoln ble valgt til president i 1860. J. F. Kennedy ble valgt til president i 1960. Navnet Lincoln og Kennedy inneholder begge 7 bokstaver. Begge var meget interessert i menneskers rettigheter. Begges fruer mistet et barn når de bodde i Det Hvite Hus Begge presidentene ble skutt på en fredag. Begge presidentene ble skutt i hodet. Lincolns sekretær het Kennedy Kennedy's sekretær het Lincoln Begge ble skutt av en fra Syd-statene Begge etterfølgerne var fra Syd-statene Begge etterfølgerne hette Johnson Andrew Johnson, etterfølger til Lincoln, ble født i 1808 Lyndon Johnson, etterfølger etter Kennedy, ble født i 1908 John Wilkes Booth, som skjøt Lincoln, ble født i 1839 Lee Harvey Oswald, som skjøt Kennedy, ble født i 1939 Begge morderne var kjent for sine 3 navn Begges navn består totalt av 15 bokstaver Lincoln ble skutt på et teater som kaltes "Kennedy) Kennedy ble skutt i en bil av merke Lincoln Booth sprang fra teateret og ble arrestert på et lager Oswald sprang fra et lager og ble arrestert på et teater Booth & Oswald ble begge myrdet før rettssakene kom opp. Og nå kommer vi til det beste: En uke før Lincoln ble skutt var han i Monroe, Maryland En uke før Kennedy ble skutt var han i Marilyn Monroe!! 0 Siter
Solsikke Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 er dette sant, eller er det bare tull? 0 Siter
Gjest hu mor Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 er dette sant, eller er det bare tull? Den som ga den til meg sa det var sant - men jeg har ikke sjekket det! 0 Siter
puma Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Interessant, men ikke helt korrekt. For eksempel ble John Wilkes Booth født i 1838, ikke 1839. I tillegg satt A. Lincoln i kongressen fra 1847-1849, og ikke i 1846. Teateret hvor Lincoln ble skutt heter Ford's Theatre, ikke Kennedy. Heller ikke det med sekretærene er riktig. 0 Siter
AlphaOne Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 .."Mitt lykketall er 7. Derfor satt jeg 7 dollar på hest nr.7 i det 7. løp. Vant den? Nope, ble nummer 7..." ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.