Kvinna Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Bruker du fastlegen din til gynekologiske undersøkelser, eller har du en spesialist/gynekolog til det "bruket"? Hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg bruker fastlegen min. Det er da ikke nødvendig å gå til gynekolog for noe så enkelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg går selvfølgelig til gynekolog. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Fast gynekolog. Det hadde jeg i Norge og det har jeg her i Las Palmas. Jeg har til og med brukt den faste norske gynekologen en gang jeg var på ferie i Norge. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Gynekolog. Fordi personen er spesialist og fordi jeg ønsker å ha det separat fra vanlige legetjenester. Jeg bruker forøvrig ikke fastlegen i det hele tatt, men privat lege. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest byhuldra Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg bruker gynekolog fra sommeren av. Før dette hadde jeg ingen behov som ikke fastlegen kunne ta seg av, men så måtte jeg i ultralyd, og ble henvist. Og fra nå av bruker jeg vel gunekologen når det trengs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.