silo Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Ja da var det mandag igjen *sukk* Er det noen som har gjort noe nytt denne helgen da? Selv har jeg lært meg å strikke! Ja, det var ikke akkurat noen partyhelg dette.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 På fredag var jeg på vennemiddag med påfølgende grisefylla - kjempegøy! Det førte imidlertid til at jeg trengte resten av helgen for å hente meg inn igjen, gammelt skinn som jeg er blitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Streken Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Mandag morgen?? Kl. 1505?? Jaja, noen som har det. :-) Eh.. hvis jeg kjøper stålull til deg, kan du strikke tørketrommel til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Jeg var ute og drakk øl på fredag. Var ødelagt på lørdag, fordi sønnen min står opp så grytidlig. Resten av helgen var jeg alene-mamma med han. Beøkte gode venner, og dro og badet på søndag. En veldig koeslig helg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Jeg var ute og drakk øl på fredag. Var ødelagt på lørdag, fordi sønnen min står opp så grytidlig. Resten av helgen var jeg alene-mamma med han. Beøkte gode venner, og dro og badet på søndag. En veldig koeslig helg! Uff ja, der minte du meg på at det er "litt" slitsomt å ha det gøy en kveld, når man må grytidlig opp neste morgen...Bra du også hadde en hyggelig helg! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 På fredag var det øl, og på lørdag var det pals. I går var det hockeykamp, men den vil jeg ikke snakke om! Ellers har helgen vært bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Mandag morgen?? Kl. 1505?? Jaja, noen som har det. :-) Eh.. hvis jeg kjøper stålull til deg, kan du strikke tørketrommel til meg? He he, har jo vært oppe et par timer da... Du hadde vel kanskje ikke verdens beste dag på lørdag heller? Hirr hirr, (glad jeg nesten aldri er ute på livet lenger ass...!) Og hva skal du forresten med tørketrommel? Kan godt lage en jeg, men timebetalingen blir nok i høyeste laget for deg...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 På fredag var jeg på vennemiddag med påfølgende grisefylla - kjempegøy! Det førte imidlertid til at jeg trengte resten av helgen for å hente meg inn igjen, gammelt skinn som jeg er blitt. ååå, hørtes kult ut! Så det er pga alderen at festlige kvelder sitter lengre i enn før altså... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 På fredag var det øl, og på lørdag var det pals. I går var det hockeykamp, men den vil jeg ikke snakke om! Ellers har helgen vært bra! Undskyld ; men hva er pals ? *klør meg i hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 På fredag var det øl, og på lørdag var det pals. I går var det hockeykamp, men den vil jeg ikke snakke om! Ellers har helgen vært bra! Høres bra ut, jeg er glad på dine vegne...trur eg! Særlig det med pals høres spennende ut.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Undskyld ; men hva er pals ? *klør meg i hodet* Pils 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Undskyld ; men hva er pals ? *klør meg i hodet* kanskje det er engelsk? Pals=kompiser? Høres dog litt usannsynlig ut...alle vet jo at SDD ikke har kompiser! *erte* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 På fredag var det øl, og på lørdag var det pals. I går var det hockeykamp, men den vil jeg ikke snakke om! Ellers har helgen vært bra! Er glad for at du ikke går i nærmere detaljer - tror alle på forumet nå har fått med seg hva du gjorde på fredag kveld. Ørlittegrann lei av den debatten nå... .o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Høres bra ut, jeg er glad på dine vegne...trur eg! Særlig det med pals høres spennende ut.. Pals = pææææls = pils. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Pals = pææææls = pils. ååååjaaa... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Er glad for at du ikke går i nærmere detaljer - tror alle på forumet nå har fått med seg hva du gjorde på fredag kveld. Ørlittegrann lei av den debatten nå... .o) Jeg gjorde jo ikke noe, og det er hele poenget. Skulle ønske jeg hadde gjort noe! Menmen... nå er jeg allerede tilbudt god hjelp til neste gang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 kanskje det er engelsk? Pals=kompiser? Høres dog litt usannsynlig ut...alle vet jo at SDD ikke har kompiser! *erte* Men dog elskere ;o) ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Er glad for at du ikke går i nærmere detaljer - tror alle på forumet nå har fått med seg hva du gjorde på fredag kveld. Ørlittegrann lei av den debatten nå... .o) Nå ble jeg nysgjerrig! Har jeg gått glipp av noe spennende eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Pils Åhhhh ! Selv var vi på fest til 05 00 om morran , en sånn nabo greier.. Skal love deg det var tøft å stå opp klokka 06 00 da ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Nå ble jeg nysgjerrig! Har jeg gått glipp av noe spennende eller? Herregud! Ikke spør! Les heller litt lenger ned på forumet! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.