Gå til innhold

mandag morra...

silo

Anbefalte innlegg

Ja da var det mandag igjen *sukk*

Er det noen som har gjort noe nytt denne helgen da? Selv har jeg lært meg å strikke! Ja, det var ikke akkurat noen partyhelg dette..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

21

• silo

13

• mariaflyfly

9

• vin

5

Mest aktive i denne tråden

På fredag var jeg på vennemiddag med påfølgende grisefylla - kjempegøy! Det førte imidlertid til at jeg trengte resten av helgen for å hente meg inn igjen, gammelt skinn som jeg er blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og drakk øl på fredag. Var ødelagt på lørdag, fordi sønnen min står opp så grytidlig. Resten av helgen var jeg alene-mamma med han. Beøkte gode venner, og dro og badet på søndag. En veldig koeslig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og drakk øl på fredag. Var ødelagt på lørdag, fordi sønnen min står opp så grytidlig. Resten av helgen var jeg alene-mamma med han. Beøkte gode venner, og dro og badet på søndag. En veldig koeslig helg!

Uff ja, der minte du meg på at det er "litt" slitsomt å ha det gøy en kveld, når man må grytidlig opp neste morgen...Bra du også hadde en hyggelig helg!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag morgen?? Kl. 1505??

Jaja, noen som har det. :-)

Eh.. hvis jeg kjøper stålull til deg, kan du strikke tørketrommel til meg?

He he, har jo vært oppe et par timer da... Du hadde vel kanskje ikke verdens beste dag på lørdag heller?

Hirr hirr, (glad jeg nesten aldri er ute på livet lenger ass...!)

Og hva skal du forresten med tørketrommel? Kan godt lage en jeg, men timebetalingen blir nok i høyeste laget for deg...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag var jeg på vennemiddag med påfølgende grisefylla - kjempegøy! Det førte imidlertid til at jeg trengte resten av helgen for å hente meg inn igjen, gammelt skinn som jeg er blitt.

ååå, hørtes kult ut! Så det er pga alderen at festlige kvelder sitter lengre i enn før altså...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fredag var det øl, og på lørdag var det pals.

I går var det hockeykamp, men den vil jeg ikke snakke om!

Ellers har helgen vært bra!

Undskyld ; men hva er pals ?

*klør meg i hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, jeg er glad på dine vegne...trur eg! Særlig det med pals høres spennende ut..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undskyld ; men hva er pals ?

*klør meg i hodet*

kanskje det er engelsk? Pals=kompiser? Høres dog litt usannsynlig ut...alle vet jo at SDD ikke har kompiser! *erte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad for at du ikke går i nærmere detaljer - tror alle på forumet nå har fått med seg hva du gjorde på fredag kveld. Ørlittegrann lei av den debatten nå... .o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er glad for at du ikke går i nærmere detaljer - tror alle på forumet nå har fått med seg hva du gjorde på fredag kveld. Ørlittegrann lei av den debatten nå... .o)

Jeg gjorde jo ikke noe, og det er hele poenget.

Skulle ønske jeg hadde gjort noe!

Menmen... nå er jeg allerede tilbudt god hjelp til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig! Har jeg gått glipp av noe spennende eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...