Gå til innhold

hehe - så dum går det an å bli!

Anbefalte innlegg

Man trenger jaggu ikke å lete for å finne folk som driter seg loddrett ut når søstra mi har vært gift med en idiot de luxe..

Denne her fikk jeg nettopp høre, og jeg måå bare fortelle den videre.

Som sagt, eksmannen til søstra mi (eller de er separert) drikker en god del. I natt hadde han som vanlig vært på fylla, og han skulle spille biljard. Dum som det neket er, så vedder han bilen sin (!!!!) på at han kommer til å vinne biljard-runden - noe han så klart ikke gjør, og vips har han tapt bilen sin!

Og nå føler han seg heldig fordi han kan få kjøpe den tilbake for 15000 kroner.

Holdt på å le meg forderva da jeg fikk høre det. hehe .. Håper virkelig den idioten kjører livet sitt rett i grøfta. :)

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, han minner meg litt om eksen til kusina mi. Han handlet ting han hadde lyst på (men egentlig ikke behøvde) på tilbud, og var overlykkelig for de pengene han sparte! For det var jo andre ting han da kunne kjøpe for de pengene... Så smart *s*

Så det har du hørt ja...og da bare _måtte_ du spre det videre til alle du kommer over. Ja, da veit vi det...Anki er ei sladrekjerring.

eh..og ellers har du det greit? Forteller du aldri om ting du opplever eller hører om? *himle*

"Holdt på å le meg forderva da jeg fikk høre det. hehe .. Håper virkelig den idioten kjører livet sitt rett i grøfta. :)"

Har han barn sammen med din søster? Hvis ja, da er det ille at du ønsker dette.

Nei, gudskjelov har de ikke barn sammen... Jeg er sikkert et ille menneske som ønsker han masse ille, men det driter jeg i :)

Kan ikke la være å le :-) Men egentlig burde jo folk som han fått oppnevnt en verge - for å passe på at dumheten ikke tar helt overhånd! :-)

Ja, burde nok det.. Det verste er at han skryter av det hele da ... helt idiotisk! Han syns det var tøft gjort å satse bort bilen, og syns det var et kupp å få kjøpe tilbake bilen for 15000. Det er nesten ikke lov å være så dum...

Annonse

Hehe, han minner meg litt om eksen til kusina mi. Han handlet ting han hadde lyst på (men egentlig ikke behøvde) på tilbud, og var overlykkelig for de pengene han sparte! For det var jo andre ting han da kunne kjøpe for de pengene... Så smart *s*

hehe - verden er full av idioter *s*

Ja, burde nok det.. Det verste er at han skryter av det hele da ... helt idiotisk! Han syns det var tøft gjort å satse bort bilen, og syns det var et kupp å få kjøpe tilbake bilen for 15000. Det er nesten ikke lov å være så dum...

"Det er nesten ikke lov å være så dum..."

Enig. Det var her snakket om verge kommer inn i bildet:-)

eh..og ellers har du det greit? Forteller du aldri om ting du opplever eller hører om? *himle*

Jeg har det veldig fint, takk. :-)

Joda, ting jeg opplever selv..som angår meg selv, _det kan jeg godt fortelle videre til de som gidder å høre på.

Men utrolige historier jeg har _hørt_ fra andre tar jeg med en klype salt. Dessuten er det bare slarvekjerringer som sprer sånn møkk videre...og sånne historier blir jo bare mer utrolig for hver gang den serveres...det er da noe alle veit.

Jeg har det veldig fint, takk. :-)

Joda, ting jeg opplever selv..som angår meg selv, _det kan jeg godt fortelle videre til de som gidder å høre på.

Men utrolige historier jeg har _hørt_ fra andre tar jeg med en klype salt. Dessuten er det bare slarvekjerringer som sprer sånn møkk videre...og sånne historier blir jo bare mer utrolig for hver gang den serveres...det er da noe alle veit.

eh.. jeg hørte den rett fra søstra mi som akkurat hadde blitt fortalt det fra eksen sin sjøl. Og det her er absolutt typisk han å sitte og skryte av sine egne dumheter.

Skjønner ikke engang at jeg gidder å forsvare meg mot at du kaller meg for slarvekjerring.. driter nå i hva du måtte mene.

eh.. jeg hørte den rett fra søstra mi som akkurat hadde blitt fortalt det fra eksen sin sjøl. Og det her er absolutt typisk han å sitte og skryte av sine egne dumheter.

Skjønner ikke engang at jeg gidder å forsvare meg mot at du kaller meg for slarvekjerring.. driter nå i hva du måtte mene.

Javel.

Det skal du bare gjøre. Det var en usedvanlig morsom historie... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...