Gå til innhold

Over for denne gang ....

juliet2

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Vel så skulle det ikke gå denne gangen. Hadde så positive følelser men de var helt feil.

Begynte med utflod i går, tok en test på kvelden - negativ.

Tok ny test i dag morges også negativ. Utover dagen har blødningene startet. Snakket med Haugesund og de mener også at det nok ikke er vits i å teste igjen imorgen. Det var da jeg skulle testa.

Vel nå venter jeg bare på at mensen skal starte skikkelig ikke dette små blødningstullet som jeg har nå.

Kommer nok til å kikke innom dere innimellom men det blir nok ikke daglig. Trenger litt tid, og vil prøve å sette fokus på andre ting i livet enn ufb - det blir veldig vanskelig er jeg redd.

Vil bruke litt tid, jobbe bort noen kilo til - så er vi nok tilbake etter nyttår en gang.

Jeg er overbevist om at løpet er kjørt denne gangen. Så får vi se hvordan ventelistene er ved neste mens eller den etter.

Lykke til alle dere her inne dere er en fin gjeng å ha!!!!

Klem fra ei som er skikkelig lei seg nå ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist!! Livet er urettferdig..

Ta vare på dere selv fremover og ta den pausen dere trenger for å samle krefter og mot til å ta fatt igjen.

Føler med deg nå.

Mange varme klemmer fra kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist!! Livet er urettferdig..

Ta vare på dere selv fremover og ta den pausen dere trenger for å samle krefter og mot til å ta fatt igjen.

Føler med deg nå.

Mange varme klemmer fra kul.

Dette var trist lesning!

Tenker på deg, og håper du klarer å ha det mer ok når du får litt tid på deg!!!

Trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart mamma til to?

Kjære juliet2

Dette var virkelig trist lesing. Hadde krysset alt for dere nå. Men livet er visst ikke rettferdig i det hele tatt.

Tenker på dere og ønsker dere lykke til videre. skal følge med dere.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Ja, vi føler vel omtrent det samme nå. Hvordan forsøket ble mislykket spiller ingen rolle. Det at det ikke gikk er det som gjør vondt.

Håper dere tar godt vare på hverandre nå i tiden fremover.

Lykke til videre enten dere gir dere eller fortsetter med flere forsøk.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Juliet

Dette var så veldig leit å lese. Håpet så inderlig at det skulle gå rette vei for dere denne gang. Det hadde vært så veldig fortjent. Jeg har ikke så mange ord å komme med jeg annet en at jeg vet dessverre hvordan du må ha det nå i disse tider. Det var nå du skulle ha lykkes, men slik skulle det ikke gå. Ta godt vare på hverandre.

Stor klem fra Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Det var skikkelig leit at det ikke ble som forventet! Håper at alt står bra til med dere alt tatt i betraktning!

Sender deg en gooood koooos..

Kos fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for sist.

Det var trist at det ikke gikk rette veien med dette forsøket, men det ordner seg for snille folk som oss.

Hilsen ylvi som nå er trebarnsmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...