phaeton Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Jeg har nylig oppdaget en kul i hodet mitt (mulig jeg alltid har hatt den, og bare ikke lagt merke til den før...) Den ligger i området rundt hårkronen, som en slags fjellkjede som ligger litt fremover i retning øynene. Mao. kjennes den best om man kjenner fra side til side, for da kjenner man godt at det er en forhøyning midt på. Dette kan kjennes fra hårkronen (bakerst på hodet) og noen centimeter fremover (ca.3-4). Er dette noe noen mennesker bare har? Synes kanskje å ha sett noe lignende på enkelte skallede menn. Men jeg er likevel engstelig for svulster osv. Hadde blitt veldig takknemlig for alle tilbakemeldinger rundt temaet. 0 Siter
Gjest Numenor Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Høres ut som normale forhøyninger i skallen, men ta en tur til legen og få ham til å kjenne på det hvis du er usikker, så slipper du å bekymre deg ! 0 Siter
Christian Anker, spesialist i allmennmedisin Skrevet 1. oktober 2002 Skrevet 1. oktober 2002 Jeg kan dessverre ikke gi deg en god vurdering av kulen uten å undersøke den. Muligens dreier deg seg om en tilstoppet talgkjertel. Det kan legen din greitt finne ut av, og jeg foreslår at du kontakter han. Kredittkortet ditt blir ikke belastet for henvendelsen til Doktor Onlines forum om allmennmedisin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.