En_Mamma Skrevet 30. september 2002 Skrevet 30. september 2002 Kjøpte du bøker idag? Hvordan er høstferien så langt? 0 Siter
MaikenK Skrevet 2. oktober 2002 Skrevet 2. oktober 2002 Jeg så ikke denne før nå jeg for det er jo aldri noen som skriver meldinger til meg :-) Kjøpte ingen bøker for de har ikke det helt store utvalget på librisbutikken ved meg og høstferien er fin. Veldig uvant å ikke ha planer for dagen plutselig så jeg begynner å bli rar. Våkner fortvilet og lurer på hva jeg skal bruke en hel dag fri til så det var kanskje på tide med noen sånne :-) Du har vel bare jobb og ingen høstferie? 0 Siter
En_Mamma Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Skrevet 2. oktober 2002 Jeg så ikke denne før nå jeg for det er jo aldri noen som skriver meldinger til meg :-) Kjøpte ingen bøker for de har ikke det helt store utvalget på librisbutikken ved meg og høstferien er fin. Veldig uvant å ikke ha planer for dagen plutselig så jeg begynner å bli rar. Våkner fortvilet og lurer på hva jeg skal bruke en hel dag fri til så det var kanskje på tide med noen sånne :-) Du har vel bare jobb og ingen høstferie? Så deilig å ikke ha planer! Kos deg med det. Jeg jobber masse for tiden og skal gjøre det hele dette semesteret. (tenker fortsatt i semestere jeg..) M. Fredrikssonboka var ikke så bra som forventet, faktisk, litt skuffende, kanskje det er jeg som er lei av "formelen"? Ble liksom ikke særlig interessert i noen av figurene, og da fungerer jo ikke opplegget hennes. 0 Siter
MaikenK Skrevet 2. oktober 2002 Skrevet 2. oktober 2002 Så deilig å ikke ha planer! Kos deg med det. Jeg jobber masse for tiden og skal gjøre det hele dette semesteret. (tenker fortsatt i semestere jeg..) M. Fredrikssonboka var ikke så bra som forventet, faktisk, litt skuffende, kanskje det er jeg som er lei av "formelen"? Ble liksom ikke særlig interessert i noen av figurene, og da fungerer jo ikke opplegget hennes. Vi sto opp for en time siden så vi har ferierytme også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.