Gjest princessa Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Når jeg prøver å komme inn på e-post siden (thedawn.com) får jeg denne beskjeden: Forbidden You don't have permission to access / on this server. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Venter på at administratoren på serveren ordner opp ;-) (Problemet ligger ikke hos deg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest princessa Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Venter på at administratoren på serveren ordner opp ;-) (Problemet ligger ikke hos deg) Har du også mail der? Hvor lang tid tror du det tar før de ordner opp da? (Jeg får vanligvis bare "spam", men er jo greit å vere à jour med emailene allikevel) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Har du også mail der? Hvor lang tid tror du det tar før de ordner opp da? (Jeg får vanligvis bare "spam", men er jo greit å vere à jour med emailene allikevel) Nei, jeg har ikke konto der. Men det er en vanlig feilmelding fra web-servere. De tar det mest sansynligvis første arbeidsdag etter feilen oppsto, men det kan være lurt å maile dem (dersom du har en annen mailkonto, ev lag deg en) og spørre dersom det går lengre tid enn et par dager. Kanskje de ikke er oppmerksomme på problemet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.