tast Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 En natt for ikke lenge siden fikk jeg høre noe av kjæresten min som ikke har sluppet taket. For godt og vel et år siden jobbet hun sammen med en jevnaldrende gutt, og hun hadde tidligere fortalt meg at de etter en MEGET fuktig natt på byen hadde hatt sex i hans leilighet. Etter dette har de ikke hatt like mye kontakt, men sender i ny og ne en SMS og treffes en gang i blant. Dette skjedde før vi ble sammen. Før jeg ble introdusert til ham fikk jeg høre en del nedsettende ting, at han var klengete og slitsom. Jeg syntes det var litt merkelig, men tenkte ikke mer over saken der og da. Derimot ble jeg meget overrasket og skremt da hun fortalte meg at de antagelig hadde hatt sex flere ganger før dette skjedde, men at hun ikke kunne huske stort fra perioden da de tilbrakte mye tid sammen. En av de få tingene hun husket derimot, var at hun hadde nektet ham sex ved en tidligere anledning. Utenom dette var det meste helt blankt. Jeg ble redd og på et eller annet vis klarte hun å hale ut av meg at jeg syntes det hørtes ut som voldtekt. Men da hun sa at hun hadde tenkt samme tanken selv var det noe som brast inne i meg, jeg begynte å gråte og ville ha adressen til fyren for å gi ham det jeg mente han fortjente. Hun nektet meg selvsagt dette og fikk meg til å love å ikke finne på noe, det ville jo vært for dumt å gjøre noe bare på grunnlag av hennes "dumme" tanker.. Har ikke klart å tenke på stort annet etterpå. Sitter og håper at det ikke er skjedd noe galt, men klarer ikke å overbevise meg selv. Problemet ligger i at hun enten ikke husker eller ikke vil fortelle meg hva som er skjedd, og at det dermed er vanskelig å foreta seg noe. Er det noen her som klarer å få noe mer ut av dette enn meg? Hun har som sagt fortsatt kontakt med denne personen på en slags vennebasis, og alt virker ellers normalt. Alle svar mottas med takk! Håper noen skjønner hva jeg mener med dette innlegget..har vært våken i hele natt, så ting har en tendens til å bli mindre sammenhengende enn de pleier.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74956-er-det-mulig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Tror det eneste fornuftige du kan gjøre, er å være der for kjæresten din. La henne få vite at du er der for å lytte, dersom hun vil snakke, og at du støtter henne, uansett. Det hjelper ikke om du raser avgårde og juler opp fyren, _spesielt_ ikke mot din kjærestes vilje. Du virker å være en hyggelig gutt som vil din kjærestes beste - og det er kjempefint. Fortsett med det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/74956-er-det-mulig/#findComment-376742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.