Gå til innhold

Jukset du på DOLs spørreundersøkelse..

conan

Anbefalte innlegg

... om brukernes alder (se på høyre side av skjermen)?

At den største gruppen brukere er mellom 20 og 30 år nekter jeg å tro siden kjerringfaktoren er så høy her... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjerringfaktor?? Hvem, er det du snakker om?.... *sjokk, vantro, total sirkulasjonssvikt* Det er ikke du som er kjerringa er det vel?

Det skal vel godt gjøres å ikke bli kjerring etter å ha bodd her i alt for lang tid....:-) *retter på BH'n*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal vel godt gjøres å ikke bli kjerring etter å ha bodd her i alt for lang tid....:-) *retter på BH'n*

Ødelegg ikke alle mine illusjoner. Mitt bilde av deg er en høy, mørk, mystisk, pianofingret kjekkas med et romantisk syn på livet og dets viderverdigheter. Om du ikke nå snart stopper, må jeg snart tørkes opp av gulvet ved arbeidstidens slutt. Min livsløgn, gutten min, er av det spinale slaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelegg ikke alle mine illusjoner. Mitt bilde av deg er en høy, mørk, mystisk, pianofingret kjekkas med et romantisk syn på livet og dets viderverdigheter. Om du ikke nå snart stopper, må jeg snart tørkes opp av gulvet ved arbeidstidens slutt. Min livsløgn, gutten min, er av det spinale slaget...

Jeg er jo selvsagt alt det der, men har bare en litt spesiell interesse for undertøy...

Silke mot den hårete brystkassen min er faktisk ganske bra mot forkjølelse nå som det begynner å bli kaldere i luften. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri jukset på alderen, men for hver gang man vil se resultatet på den så må man jo svare og da blir det jo ikke reelt.

Ser du ikke den stooore knappen der det står "Se resultat"....? :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh, jeg så den ikke før du sa den var til høyre. Jeg ser ikke på reklamen, prøver i alle fall å unngå det. Hmm, kanskje jeg skal svare, men svare ærlig skal jeg gjøre:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.....det må være en gammel undersøkelse. Har ikk lagt merke til dem før. Her står det:

Hvor mange ganger har du stilt et spørsmål til Doktor Onlines helsepersonell det siste halvåret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

Ja, og hvis du trykker på den så står det at du ikke har svart på spørsmålet. *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mvh

Jo og da får jeg til svar at jeg ikke har svart på spørsmål 1. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke jeg jukset. Men ser ikke undersøkelsen jeg. Ikke den du refererer til i alle fall. Her er det bare om jeg har stilt spm til helsepersonellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg tror ikke jeg jukset. Men ser ikke undersøkelsen jeg. Ikke den du refererer til i alle fall. Her er det bare om jeg har stilt spm til helsepersonellet.

Den kommer i feltet til høyre, etter spørsmålet om man har stilt spørsmål til dols helsepersonell i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...