Gå til innhold

Lydbøker latskap?

Gjest mrsx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MaikenK

12

• Apostrof

6

• kie

4

• birdie

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Latmannslesing? Langt i fra! Det er jo effektivisering på høyt nivå! Hvem kan kjøre bil og lese bok samtidig? Lage mat og lese bok samtidig?

De vet ikke hva de snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det er fint å høre på lydbøker, så kan jeg gjøre noe annet samtidig. Og jeg har faktisk meldt meg inn i lydbok klubben også. Men jeg leser vanlige bøker på senga, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det er fint å høre på lydbøker, så kan jeg gjøre noe annet samtidig. Og jeg har faktisk meldt meg inn i lydbok klubben også. Men jeg leser vanlige bøker på senga, da.

Lydbokklubben? Finnes det det altså? Har du noen adresse eller noe sånt?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latmannslesing? Langt i fra! Det er jo effektivisering på høyt nivå! Hvem kan kjøre bil og lese bok samtidig? Lage mat og lese bok samtidig?

De vet ikke hva de snakker om.

Vet ikke om det er så lurt å gjøre så mye annet rart når en kjører eller lager mat. Det går nok utover kvaliteten på det en holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri lånt en lydbok, men jeg _skal_ gjøre det. Jeg liker å bli lest for. Har ikke vokst det av meg ennå:-) Latskap, pøh. Må man være så forbaska flittig alltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo være det stikk motsatte av latskap! Poenget med lydbøker er jo at man kan gjøre masse annet samtidig som man hører boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende!

Jeg har bare et par jeg kjøpte når jeg var syk og ikke kunne lese, men nå skal jeg kjøpe flere:)

Jeg trodde bare det var så mye dyrere, men det vare det jo ikke.

Det var ved ett "uhell" jeg kom inn på den siden. Jeg er en bokorm, og med en liten villmann som kryper over alt så blir det vanskelig å sette seg ned å lese en bok. Da er det utrolig kjekt med sånne lydbøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så lurt å gjøre så mye annet rart når en kjører eller lager mat. Det går nok utover kvaliteten på det en holder på med.

Det kommer an på om du er kvinne eller mann.

Kvinner kan som kjent snakke i telefonen, høre på radio og lage mat mens de strikker en genser.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...