Gjest Dipsey Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei igjen.. det er bare meg..atter en gang!! Du, nå har jeg vært inne og kikket og lest, men jeg er sikkert dum som et brød som ikke begriper dette her...ps takk for invitasjonen.. Man melder seg inn, og så mottar man epost av...?? Og hvordan skal man vite hva man skal gjøre? Og oppfølgingen av dette skjer via mailer? fra? Som du sikkert skjønner så er jeg et evig spørsmålstegn... Men jeg fikk beskjed av mannen å ta det på hotmailen, som jeg skrev til deg lenger nede...det går vel fint det?? Off, jeg gir nesten opp i allt dette uvisse...hehe.. kos fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 hei dipsey....igjen(c; jeg har meldt meg inn... du bare følger det som står i innmeldinga...du MÅ ikke skrive ditt egentlige navn, og ja, du kan bruke hotmailen. nederst på innmeldingen så står det noen valg om du vil ha alle mail til adr. din el. bare de som er til deg el. du trenger ikke få mail i det hele tatt. du kan velge å gå inn på siden og lese/ poste når du er der.....slik som her på DOL jeg har valgt det siste...det blir så mye mail å få hele tiden, så jeg velger å lese de på nett (c; skjønte du no???*s* klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.