UHU Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Jeg: Kjære. Jeg syns vi bør snakke sammen. Jeg blir så lei meg når du bruker så lite tid sammen med meg. Jeg føler at du ikke er glad i meg lenger. Jeg savner deg så veldig. Han: Skal ikke du snart ha mensen? Fytterakkern. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Han hadde sikkert mansen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Og hva er problemet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cheata Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Syns du burde kjøpe boken Menn fra Mars og Kvinner fra Venus... og helst i 2 eksemplarer slik at dere har hver sin bok *S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puma Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Første feil; Jeg syns vi bør snakke sammen Jeg tror de eneste ordene som skremmer menn mer enn akkurat det der er "tok jeg p-pilla i går mon tro?" og "kanskje vi skulle gifte oss". Om du føler han bruker for lite tid på deg, så frist ham. Vær mer spennende enn det han ellers bruker tiden sin på. Eventuelt finner du på noe annet selv og satser på at han savner deg etterhvert ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Streken Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Han hadde sikkert mansen. Og er plaga med IMS i tillegg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg vet ikke hvem hverken du eller mannen din er, men hjelper det deg om jeg steker noen vafler og lager kakao til deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UHU Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Syns du burde kjøpe boken Menn fra Mars og Kvinner fra Venus... og helst i 2 eksemplarer slik at dere har hver sin bok *S* Har den. Syns den er... tja... delvis brukbar. Han kommer med et del påstander som jeg ikke syns han har hold i. Som f.eks. at kvinner som har vanskeligheter med å takle følelser er mer plaget med PMS. Han henviser ikke til forskning, sier ikke at dette er hans erfaring eller noe som helst, han bare presenterer slikt som 'sannheten'. Det provoserer meg. Så den boken er sikkert okej for folk uten kritisk sans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UHU Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg vet ikke hvem hverken du eller mannen din er, men hjelper det deg om jeg steker noen vafler og lager kakao til deg? Ja, tusen takk! *smiler fornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja, tusen takk! *smiler fornøyd* Skal bare bli ferdig med å børste tøflene mine først.*L* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UHU Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Skal bare bli ferdig med å børste tøflene mine først.*L* Tar du mine i samme slengen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tar du mine i samme slengen? Jada, tøfler er livet mitt!*ler* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UHU Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Jada, tøfler er livet mitt!*ler* Tøffærn! *glis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Og er plaga med IMS i tillegg.. Men hva ialledager er det da?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Streken Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Men hva ialledager er det da?? Irritert Manns-Syndrom. Slitsomt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Irritert Manns-Syndrom. Slitsomt! AHA! Det forklarer jo en hel del.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Streken Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 AHA! Det forklarer jo en hel del.. Ehe? Åssen da mener du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.