Gå til innhold

Er du språk-kyndig?

Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja , nei jeg er rimlig god på engelsk og litt tysk.

Ikke noe mere...

Kunne godt tenke meg å bli flinkere i tysk , samt lære meg fransk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, snakker flytende 4 språk (engelsk, fransk, italiensk og norsk så klart), i tillegg til tysk og litt russisk. Pluss dansk og svensk da.

Men jeg kunne godt tenke meg å lære enda flere språk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ranja Røverdatter

Ja jeg er språkkyndig. Kan et titalls norske dialekter, samt flytende:

engelsk, både eng, am og aus aksent

spansk

tysk

portugesisk

russisk

latin

svensk, litt dansk

italiensk

og _litt_ swahili, men ikke mye. Lærer litt nå.

Men nå må jeg gå. Ciao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skulle likt å lære flere språk. Jeg har alltid fått høre fra lærere at jeg har et veldig bra språkøre, jeg kan "høre" hva som er rett uten å egentlig å ha pugget. Vanskelig å forklare:-)

Jeg hadde tysk og engelsk på skolen, og kunne tenke meg å friske opp begge deler, samt lære meg spansk.

Pr i dag er jeg vel ikke direkte noen "språkkyndig", pga manglende trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juliana

Jeg er født i Milano med norsk mor og 1/3 italiensk far, oppvokst i Aspen og New Jersey, gikk på norsk skole i London, jobbet noen år i Barcelona, flyttet til Paris som 22 åring og kom til Norge 5 år senere. Ved nyttår flytter jeg til Dehli. Flytter bort fra Norges kalde vinter. Brrr.

Så ja, jeg kan en del språk flytende. Har veldig godt språkøret, og lærer veldig fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker flytende engelsk (i tillegg til norsk da). Jeg kunne snakke flytende fransk fra jeg var to (er halv fransk), men det har blitt dårligere med årene. Jeg er ikke ofte nok hos familien min i Frankrike og øver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yunalesca 23

Ja, jeg skulle likt å lære flere språk. Jeg har alltid fått høre fra lærere at jeg har et veldig bra språkøre, jeg kan "høre" hva som er rett uten å egentlig å ha pugget. Vanskelig å forklare:-)

Jeg hadde tysk og engelsk på skolen, og kunne tenke meg å friske opp begge deler, samt lære meg spansk.

Pr i dag er jeg vel ikke direkte noen "språkkyndig", pga manglende trening.

Snakker flytende engelsk. Men kan ingen andre språk.

Har grusomt lyst til å lære meg enten kinesisk eller japansk.

Kanskje en gang jeg får tid ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Ja. Du da?

Æh, hardly. Jeg kan de elementære språkene som man lærer på skolen. Engelsk, tysk og fransk. Har alltid hatt lyst til å lære spansk. Det er så sensuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig jeg har ganske godt språkøre, men kan likevel bare engelsk flytende. Men...jeg SKAL lære meg japansk flytende innen jeg er 40! Kan litt, men mye gjenstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...