Carisma1365380365 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hvis ikke, ville du gjerne likt å lære flere språk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tja , nei jeg er rimlig god på engelsk og litt tysk. Ikke noe mere... Kunne godt tenke meg å bli flinkere i tysk , samt lære meg fransk . 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babooba Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja, snakker flytende 4 språk (engelsk, fransk, italiensk og norsk så klart), i tillegg til tysk og litt russisk. Pluss dansk og svensk da. Men jeg kunne godt tenke meg å lære enda flere språk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ranja Røverdatter Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja jeg er språkkyndig. Kan et titalls norske dialekter, samt flytende: engelsk, både eng, am og aus aksent spansk tysk portugesisk russisk latin svensk, litt dansk italiensk og _litt_ swahili, men ikke mye. Lærer litt nå. Men nå må jeg gå. Ciao. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg kan jo spansk da. Men kunne tenke meg å få frisket opp både engelsk og tysk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Snakker "innfødt" engelsk, og forstår bittelitt fransk. Ikke annet. Skulle likt å kunne mer fransk og kanskje tysk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja, jeg skulle likt å lære flere språk. Jeg har alltid fått høre fra lærere at jeg har et veldig bra språkøre, jeg kan "høre" hva som er rett uten å egentlig å ha pugget. Vanskelig å forklare:-) Jeg hadde tysk og engelsk på skolen, og kunne tenke meg å friske opp begge deler, samt lære meg spansk. Pr i dag er jeg vel ikke direkte noen "språkkyndig", pga manglende trening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juliana Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg er født i Milano med norsk mor og 1/3 italiensk far, oppvokst i Aspen og New Jersey, gikk på norsk skole i London, jobbet noen år i Barcelona, flyttet til Paris som 22 åring og kom til Norge 5 år senere. Ved nyttår flytter jeg til Dehli. Flytter bort fra Norges kalde vinter. Brrr. Så ja, jeg kan en del språk flytende. Har veldig godt språkøret, og lærer veldig fort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg snakker flytende engelsk (i tillegg til norsk da). Jeg kunne snakke flytende fransk fra jeg var to (er halv fransk), men det har blitt dårligere med årene. Jeg er ikke ofte nok hos familien min i Frankrike og øver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yunalesca 23 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja, jeg skulle likt å lære flere språk. Jeg har alltid fått høre fra lærere at jeg har et veldig bra språkøre, jeg kan "høre" hva som er rett uten å egentlig å ha pugget. Vanskelig å forklare:-) Jeg hadde tysk og engelsk på skolen, og kunne tenke meg å friske opp begge deler, samt lære meg spansk. Pr i dag er jeg vel ikke direkte noen "språkkyndig", pga manglende trening. Snakker flytende engelsk. Men kan ingen andre språk. Har grusomt lyst til å lære meg enten kinesisk eller japansk. Kanskje en gang jeg får tid ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bizkit Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja. Du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carisma1365380365 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Ja. Du da? Æh, hardly. Jeg kan de elementære språkene som man lærer på skolen. Engelsk, tysk og fransk. Har alltid hatt lyst til å lære spansk. Det er så sensuelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tror egentlig jeg har ganske godt språkøre, men kan likevel bare engelsk flytende. Men...jeg SKAL lære meg japansk flytende innen jeg er 40! Kan litt, men mye gjenstår. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.