Solsikke Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Nå har jeg bare to dager igjen på jobben min, om ikke vikariatet blir forlenget. Men nå må jeg i alle fall avinstallere msn og slette mine spor. Er det nok og gå på Tools som dere fortalte meg om sist, eller ligger det annen informasjon andre plasser? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det burde holde hvis du får med deg alle plassene på tools. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Det burde holde hvis du får med deg alle plassene på tools. :-) Er det flere plasser da? tools, internett options og General, delete cookies og history? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Er det flere plasser da? tools, internett options og General, delete cookies og history? Content-auto complete osv. husker du ikke? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.