Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det hele begynte vel for en stund siden da jeg kom tilbake på jobb fra svangerskapspermisjon med barn nr 2. Da kjente jeg at det egentlig var ganske tungt å dra på jobb (et stykke å pendle).

I bedriften jeg jobber er det nå en stor omorganisering som gjør at jeg får lenger pendlevei - noe jeg ikke har lyst til i det hele tatt.

På hjemmebane er det også mye å styre med - både økonomisk og psykisk.

Den siste tida har jeg begynt å grue meg til å gå på jobb, kjenner det gjør vondt i magen bare ved tanken. Er også frykelig trøtt om dagen - og tiltaksløs. Kvalme, hodepine og muskelspenninger har jeg og.

I dag på kontoret ble det plutselig veldig tungt, og jeg følte egentlig mest for å sette meg ned å gråte. Hadde jeg snakket med noen om problemet akkurat da, hadde jeg nok ikke klart å la det være.

Kan ellers nevne at jeg egentlig trives godt i arbeidsmiljøet. Jeg skjønner ikke helt hva dette er.

Hva bør jeg gjøre - og hva kan evt. gjøres for at jeg skal få det "normalt" igjen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75254-utbrent/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Jeg er ikke hvis ikke alene med problemer på jobb.Jeg har hat samme problemet med musklatur og samme sumtomer som deg.

Det tok meg 3 år og finne ut av dette.

Ingen leger fant ut av dette på meg.

Dette måtte jeg finne ut selv.

Har hat 100 timer fysoterapi det hjalp lit men ikke mye.

+ Jeg har prøvd myee annet.

Etter 2.5 år med smerter og stress fant jeg ut av det.

Det hjalp verken med ferie eller trim.

Jeg tålte ikke vann urenset reagerer sikkert på bly ,tinn ,kopper eller klor.

Så var jeg også blitt mat resistent.

Det var helt umulig å finne ut hvilke matvarer.

Så kom jeg over rette boka.

Info.

Start med vannet du drikker prøv i en uke med reset vann gjenom kullfilter eller kjøp imsdal. Det er nok og drikke en kopp kaffi med urenset vann så får du smerter stress sumtomer.

Kjøp boka blotype dietter dær står det beskrevet hvilken mat som er medisindk og giftig.

Du vil få en aha oplevelse all mat er sun men det som er sunt for en er usunt for en annen blotype.

Det er 4 blotyper.

Spis mat etter din blotype.

Du vil føle deg bedre etter få dager.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75254-utbrent/#findComment-395499
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...