Gå til innhold

litt av hvert...


Aikon

Anbefalte innlegg

Hei!

1 jeg og kjærsten min har et deilig sexliv,men en ting plager meg... det hender jeg får krampe i kjeven (av alle steder!!) under samleie!! det er ikke hver gang men det skjer med jevne mellomromm! hva kan jeg gjøre??? og hva kommer dette av??

2 kan noen værsåsnill å komme med en orgasme coctail???

det hadde vært no!

Noen som har et tips om åssen man kan oppnå ekstasen alle snakker om??? Ingenting funker! Ikke helt i allefall..... Og det går hardt utover selvfølelsen til min kjære! selv om han i mine øyne er absolutt best!

Værsåsnill å svare!

Klem til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille ville

Litt av hvert ja!

1. Krampe i kjeven har ialle fall aldri jeg vært borti, jeg får krampe i låret, jeg! Ikke særlig deilig det heller, men det kan jo bli ganske komisk! Kommer nok kanskje av overanstrengelse..? Ikke vet jeg!

2. Det er ikke så lett å gi oppskrift til den svimlende orgasmen, men hvis ikke du er av dem som får orgasme av å "bare pule", kan du jo forsøke å massere klitoris mens han holder på! Og ikke tenke at "nei dette går ikke! Kan like godt gi opp!"... for da KAN du like godt gi opp!

Good luck!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Litt av hvert ja!

1. Krampe i kjeven har ialle fall aldri jeg vært borti, jeg får krampe i låret, jeg! Ikke særlig deilig det heller, men det kan jo bli ganske komisk! Kommer nok kanskje av overanstrengelse..? Ikke vet jeg!

2. Det er ikke så lett å gi oppskrift til den svimlende orgasmen, men hvis ikke du er av dem som får orgasme av å "bare pule", kan du jo forsøke å massere klitoris mens han holder på! Og ikke tenke at "nei dette går ikke! Kan like godt gi opp!"... for da KAN du like godt gi opp!

Good luck!!

Ja, du må hjelpe til litt selv.Penis er ikke noe særlig godt redskap for å gi kvinnen orgasme, i hvert fall ikke klitorisorgasme i misjonærstillingen. Klitoris får ikke nok mekanisk stimulering.

Hjelp til med fingrene. Han blir ikke lei seg av den grunnen, snarere tvert imot.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Litt av hvert ja!

1. Krampe i kjeven har ialle fall aldri jeg vært borti, jeg får krampe i låret, jeg! Ikke særlig deilig det heller, men det kan jo bli ganske komisk! Kommer nok kanskje av overanstrengelse..? Ikke vet jeg!

2. Det er ikke så lett å gi oppskrift til den svimlende orgasmen, men hvis ikke du er av dem som får orgasme av å "bare pule", kan du jo forsøke å massere klitoris mens han holder på! Og ikke tenke at "nei dette går ikke! Kan like godt gi opp!"... for da KAN du like godt gi opp!

Good luck!!

Ja, du må hjelpe til litt selv.Penis er ikke noe særlig godt redskap for å gi kvinnen orgasme, i hvert fall ikke klitorisorgasme i misjonærstillingen. Klitoris får ikke nok mekanisk stimulering.

Hjelp til med fingrene. Han blir ikke lei seg av den grunnen, snarere tvert imot.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må hjelpe til litt selv.Penis er ikke noe særlig godt redskap for å gi kvinnen orgasme, i hvert fall ikke klitorisorgasme i misjonærstillingen. Klitoris får ikke nok mekanisk stimulering.

Hjelp til med fingrene. Han blir ikke lei seg av den grunnen, snarere tvert imot.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Jeg hjelper til selv også, han masserer oxo klitoris, og det er sinnsykt deilig! men det er "noe" som mangler liksom...

Det plager egentlig ikke meg SÅ mye, det er verre for typen...

han føler at han ikke strekker til!!! og det sårer meg, for det er jo ikke hans "feil"!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg hjelper til selv også, han masserer oxo klitoris, og det er sinnsykt deilig! men det er "noe" som mangler liksom...

Det plager egentlig ikke meg SÅ mye, det er verre for typen...

han føler at han ikke strekker til!!! og det sårer meg, for det er jo ikke hans "feil"!!!!

Hva er det som mangler ? kan du redegjøre litt for dette ?

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du må hjelpe til litt selv.Penis er ikke noe særlig godt redskap for å gi kvinnen orgasme, i hvert fall ikke klitorisorgasme i misjonærstillingen. Klitoris får ikke nok mekanisk stimulering.

Hjelp til med fingrene. Han blir ikke lei seg av den grunnen, snarere tvert imot.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Jeg vet ikke hva som mangler...

Skulle ønske jeg visste!!!

når det blir "for godt" får jeg helt panikk, da gjør jeg alt for at han ikke skal fortsette med det første!

problemet er nok psykisk,men hvorfor; det aner jeg ikke!

jeg har lurt på om kanskje noe har skjedd da jeg var liten, og at jeg har fortrengt det, men jeg kan liksom ikke skjønne at det er mulig heller....

jeg får vel bare ta tiden til hjelp... det skjer vel når jeg er klar for det håper jeg!!!!!

har hørt at noen får så svak orgasme at de nesten ikke kjenner det...?? er det riktig??

finnes det noen "tegn" på at man akurat har hatt orgasme? Hender jeg blir spreng-rød i kinnene rett etterpå....

Takk for svar så langt!!!!

Klem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...