Gå til innhold

Bella som vitenskapelig studie

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London

Når jeg ikke sender dette som mail, drittunge, så er det fordi du ikke vil forstå dybden av det!! ( Håper at de som vanligvis leser meld. våre...og som har vett...kan komme med forklaring!)

jeg svømmer jo hver dag (stort sett...) Jeg har lenge lagt merke til at når jeg tenker på deg...og det er som regel positivt!!...så svømmer jeg mye hurtigere.

Og i dag foretok vi e nøye kontrollerte forsøk. Resultatet var signifikant på 0.2!

Hastigheten økes ubevisst med 30-50% når jeg tenker på deg.

Men, hvorfor i allverden gjør den det???

Du bør vurdere å stille deg til rådighet for landslag, OL etc

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75388-bella-som-vitenskapelig-studie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liza i London

Hei Liza,

Bør vi vurdere å modifisere ordspråket "løpe som om man har fanden i helene" til "svømme som om man har Bella i helene"?

:-)

*klem*

Du er så absolutt inne på noe *S*

Når jeg tenker på sjefen min, svømmer jeg langsommere enn normalt

merkelige greier!

Du er så absolutt inne på noe *S*

Når jeg tenker på sjefen min, svømmer jeg langsommere enn normalt

merkelige greier!

Hmmm....

Bella er altså betydelig farligere enn sjefen....

Kommer du deg inn på #nattprat? Ville vært koselig med en liten chat.

Med vennlig hilsen

*myser*... *klør seg i hodet*...*aktiverer hjernecella*

Vel altså.....hypotese nummer 1., (og den jeg liker best) er følgende:

- Du er så skrekkelig og gyselig glad i meg at du ivrer etter å få kommet tilbake til pc`n for å skrive mail til meg.

Nummer 2.) Det kan være din skau-dårlige samvittighet, over at du kaller meg nepe, snørrunge, sviske, kålhue, dust, drittunge(!!)

og det at du stort sett er fryktelig slem med meg (du lugger!!), som gjør at du vil skynde deg hjem for å be om tilgivelse. Fratte du veit at om du ikke er snill med meg kommer jeg til å lage et rent helvete for deg i ditt neste liv (det har jeg lært av fixeren min, ...ikke si jeg ikke følger med i timene!!!).

Nummer 3.) (den jeg liker minst) Det er vel en viss fare for at dette _kan_ (selv om jeg selvsagt vil helst vil fortrenge og benekte det) ha noe med angst, fortvilelse, dyp frustrasjon og raseri over drittunger å gjøre.

ha en FORTREFFELIG fin aften, -du får ingen klem av meg.

Hmmm....

Bella er altså betydelig farligere enn sjefen....

Kommer du deg inn på #nattprat? Ville vært koselig med en liten chat.

Med vennlig hilsen

Glem det!! *freser og knurrer* Jeg har gitt henne husarrest!!!

Hun får ikke lov til å vise trynet sitt på på ranglere før hun har skrevet: "bella er er søt, snill, klok og særdeles veloppdragen pike, og jeg (Liza) er ei gammel ku. " -ethundredeog syvogsøtti ganger.

*grynter*

Annonse

Gjest Liza i London

*myser*... *klør seg i hodet*...*aktiverer hjernecella*

Vel altså.....hypotese nummer 1., (og den jeg liker best) er følgende:

- Du er så skrekkelig og gyselig glad i meg at du ivrer etter å få kommet tilbake til pc`n for å skrive mail til meg.

Nummer 2.) Det kan være din skau-dårlige samvittighet, over at du kaller meg nepe, snørrunge, sviske, kålhue, dust, drittunge(!!)

og det at du stort sett er fryktelig slem med meg (du lugger!!), som gjør at du vil skynde deg hjem for å be om tilgivelse. Fratte du veit at om du ikke er snill med meg kommer jeg til å lage et rent helvete for deg i ditt neste liv (det har jeg lært av fixeren min, ...ikke si jeg ikke følger med i timene!!!).

Nummer 3.) (den jeg liker minst) Det er vel en viss fare for at dette _kan_ (selv om jeg selvsagt vil helst vil fortrenge og benekte det) ha noe med angst, fortvilelse, dyp frustrasjon og raseri over drittunger å gjøre.

ha en FORTREFFELIG fin aften, -du får ingen klem av meg.

Bare en liten klem, hva?

Jeg lover å ikke skrive her hvaslags hypotese jeg har!!

Gjest Liza i London

Glem det!! *freser og knurrer* Jeg har gitt henne husarrest!!!

Hun får ikke lov til å vise trynet sitt på på ranglere før hun har skrevet: "bella er er søt, snill, klok og særdeles veloppdragen pike, og jeg (Liza) er ei gammel ku. " -ethundredeog syvogsøtti ganger.

*grynter*

Etter den snilen sitt innlegg bestemte jeg meg omgående for å komme innom der senere i kveld ( ca midnatt norsk tid)

Annonse

jammen, det var jo deg jeg tenkte på!!!

Ville ikke fornærme noen ved å skrive navn. Schønner du ingenting du dah????

Ville bare at du skulle si det høyt. ;o)

Holder en knapp på frustrasjonsargumentet, jeg - mens det med sjefen din selvfølgelig forklares med apati. Bedre å stenge ute enn å irritere seg over ting som allikevel ikke lar seg endre. Ja?

(Hvilket igjen vil si at jeg anser at det fremdeles finnes håp for hu derre bjelleklokka.)

Ville bare at du skulle si det høyt. ;o)

Holder en knapp på frustrasjonsargumentet, jeg - mens det med sjefen din selvfølgelig forklares med apati. Bedre å stenge ute enn å irritere seg over ting som allikevel ikke lar seg endre. Ja?

(Hvilket igjen vil si at jeg anser at det fremdeles finnes håp for hu derre bjelleklokka.)

*henter lommeboken*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...