Gjest vestavind Skrevet 23. oktober 2000 Del Skrevet 23. oktober 2000 Jeg har 2 spørsmål: 1. Sendes ikke nyhetsbrev lenger på e-mail? Har ikke mottatt brev siden august. 2.Prøver å finne ut noe om ryggprolap/avstivende operasjon. Jeg står i kø etter 10 års plager/slit med 2 prolapser (hvorav l er bredbaset). Betydelig degenerasjon, kalkavleiringer og trange rotkanaler er lokalisert. Har tatt både CT og Mr og er endelig i operasjonskø etter år med ryggsmerter/tur i "skog og mark"/kiropraktor/fysiterapi /rehabilitering//ryggstrekk m.m. Jeg er 54 år, er i 80% jobb,født 3 barn . Er aktiv når helsen tilsier dette. Skulle gjerne vite litt mer om avstivende operasjon. Legen antyder at 2-3 ledd må avstives og at rekonvalesenstiden er lang. Hvor finner jeg mer ut om dette Er takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7542-ryggprolaps/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut-Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 24. oktober 2000 Del Skrevet 24. oktober 2000 Til vestavind 1. Jeg er usikker på hva du sikter til. Vi her i forum sender ikke nyhetsbrev. 2. Uten å vite hvilket sykehus du er søkt til vil jeg anbefale at du tar direkte kontakt med dette sykehuset for mer utførlig informasjon. Utover dette kan det sies at det finnes sykehus i Oslo- området med god erfaring på denne type operasjoner. Tenker spesielt på Sophies Minde og Martina Hansens hospital(Bærum), her kan du om mulig også få nyttig informasjon. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7542-ryggprolaps/#findComment-36993 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vestavind Skrevet 25. oktober 2000 Del Skrevet 25. oktober 2000 Til vestavind 1. Jeg er usikker på hva du sikter til. Vi her i forum sender ikke nyhetsbrev. 2. Uten å vite hvilket sykehus du er søkt til vil jeg anbefale at du tar direkte kontakt med dette sykehuset for mer utførlig informasjon. Utover dette kan det sies at det finnes sykehus i Oslo- området med god erfaring på denne type operasjoner. Tenker spesielt på Sophies Minde og Martina Hansens hospital(Bærum), her kan du om mulig også få nyttig informasjon. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Takk for svar. Står på venteliste på Hagavik for avstivende skiveoperasjon.Søker på internett på dette, men finner bare inngrep vedr. prolaps/isjias. Kan du gi meg noen forløsende ord ? Vil nå bruke internett til å skaffe meg noe info vedr.min situasj./epikrise. Hva er f.eks skiveprotrusjon/recess stenose/ spinalstenose ?. Hvor i internett finner jeg oppl. om opererasjonen og tiden etterpå? Håper på et positivt svar igjen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/7542-ryggprolaps/#findComment-37330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.