Gå til innhold

: ute å flyr?


-Riksklysa

Anbefalte innlegg

du blir mer og mer patetisk... først inlegget Lørdag = Utro, og så denne siste?

hva blir ditt neste innlegg?

- Min kjæreste har forlatt meg:

Hvorfor forlot min kjæreste meg? Jeg hadde jo bare knullet på en annen? Kan ikke forstå at han ikke vil ha meg mer, jeg elsker ham jo, klarer bare ikke å beholde trusa på når en gutt jeg liker godt spør meg om vi skal knulle. Uff, jeg føler meg så alene akkurat nå, hva skal jeg gjøre? Kan noen hjelpe meg? Jeg er villig til å gjøre alt for å få kjæresten min tilbake, men jeg må få ha friheten min, slik at jeg kan humpe litt rundt. Føler meg jo ikke helt klar for å slå meg til ro enda.

Sorry lille venn, men utroskap har ingen ting med kjærlighet å gjøre... det er forskjell på kjærlighet og begjær, men når man blir voksen, så klarer man i de fleste tilfeller å skille mellom disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Turidtøyta

Ja, det er forskjell på kjærighet og begjær. det er nettopp derfor jeg ikke synes det er så ille, når man tross alt bare er kjærester. Fordi jeg vet forskjellen, vet jeg at det jeg føler for kjærsten min er kjærlighet og det jeg evt. måtte føle for noen andre er begjær.

Selv har jeg vært utro to ganger mot min kjærste gjennom tre år. For å være helt ærlig, så plager det meg ikke. Det jeg har med kjæresten min er kjærlighet. Når jeg har vært utro har det vært begjær. Når og om jeg og kjærsten min noengang lover å være tro mot hverandre (altså gifte oss), skal jeg ikke overveie det engang. Men i mellomtiden velger jeg å leve ut begjæret mitt gjennom noen andre.

Det gir nye impulser også.

Kanskje noe for flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forskjell på kjærighet og begjær. det er nettopp derfor jeg ikke synes det er så ille, når man tross alt bare er kjærester. Fordi jeg vet forskjellen, vet jeg at det jeg føler for kjærsten min er kjærlighet og det jeg evt. måtte føle for noen andre er begjær.

Selv har jeg vært utro to ganger mot min kjærste gjennom tre år. For å være helt ærlig, så plager det meg ikke. Det jeg har med kjæresten min er kjærlighet. Når jeg har vært utro har det vært begjær. Når og om jeg og kjærsten min noengang lover å være tro mot hverandre (altså gifte oss), skal jeg ikke overveie det engang. Men i mellomtiden velger jeg å leve ut begjæret mitt gjennom noen andre.

Det gir nye impulser også.

Kanskje noe for flere?

Når du ble sammen med kjæresten din var det under forutsetning om at dere skulle være trofaste. Du avgir ingen løfter, men det er en del av det å være sammen.

Med mindre du er åpen og ærlig om det.

Har du fortalt ham dette? Har du gitt ham muligheten til å følge sitt begjær? Hvis ikke er det jo utrolig egoistisk av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...