Gå til innhold

W32/Bugbear.A


Gjest Jopppe

Anbefalte innlegg

Hjelp meg, Amiga eller citoyen eller noen andre kapable på virus.

Hvordan får jeg den vekk?

Og i samme slegen; anbefal med et bra virusprogram som sletter sånne virus FØR de lkommer inni maskinen min.

Det var igrunn alt.

Takk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan åpne maskinen og prøve med et viskelær på harddisken?

Den enkleste måten å unngå virus på er å trekke ut den pluggen som står i telefonkontakten på baksiden av maskinen.

*å guuuuuuuuuuud jeg er smart!!!*

.

.

.

.

.

.

God morgen og tilgi meg... :-)

*hente kaffe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Linken ser IKKE sånn ut når jeg poster.. den har ikke engang samme innhold. Så jeg tviler på at du vil komme fram til riktig sted selv om du kopierer innholdet. Det er sikkert alfakrøllen inni linken som gjør det.

Det du kan gjøre er å søke på google etter bugbear removal tool. Den kommer opp som øverste link i resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefale deg å investere i Norton Antivirus 2002 eller den nye 2003 versjonen. Den skanner PC'en for virus og fjerner eventuelle virus automatisk. Og den sørger stopper selvfølgelig alle nye virusangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Linken ser IKKE sånn ut når jeg poster.. den har ikke engang samme innhold. Så jeg tviler på at du vil komme fram til riktig sted selv om du kopierer innholdet. Det er sikkert alfakrøllen inni linken som gjør det.

Det du kan gjøre er å søke på google etter bugbear removal tool. Den kommer opp som øverste link i resultatet.

ok. Da prøver jeg det. Takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du, det derre HKEY_LOCAL_MACHINE....etc, hvor finner jeg det igjen?

Det skal du ikke gjøre noe med. Verktøyet reparerer det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...