Gjest Jopppe Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Hva ER det med deg, egentlig? Du behøvde vel ikke BÆSJE overalt hos den gamle damen???? *rister på hodet* http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=9757727 0 Siter
Babette Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 (Gulp). Hva du enn gjør og ikke gjør: Ikke les på seksualitet i dag. Det blir for sterkt for deg! (Ser en annen vei. Trommer og traller. Går frivillig i skammekroken). 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 (Gulp). Hva du enn gjør og ikke gjør: Ikke les på seksualitet i dag. Det blir for sterkt for deg! (Ser en annen vei. Trommer og traller. Går frivillig i skammekroken). HUH??? *Galopperer inn på sexforum* 0 Siter
Gjest Jopppe Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Typisk retz. Alt håp er vel ute, tror du ikke? Eller kanskje ikke. Jeg har hørt at det er håp så lenge liket fiser. Stemmer det? 0 Siter
Lionn Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Alt håp er vel ute, tror du ikke? Eller kanskje ikke. Jeg har hørt at det er håp så lenge liket fiser. Stemmer det? Jo, sagaen sier så. Men husk på at retz er et ytterst spesielt tilfelle. 0 Siter
Retz Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Den damen hadde rar og ugrevlete mat. Grevlingmagen slo seg aldeles vrang, og så ble det som det ble. *Rhaaap* 0 Siter
Retz Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Alt håp er vel ute, tror du ikke? Eller kanskje ikke. Jeg har hørt at det er håp så lenge liket fiser. Stemmer det? *Prrroomp* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.