svoe Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hei Jeg er en mann på 21 med lite erfaring og er litt bekymret. Hadde vært kjekt og fått svar på ALLE mine * spørsmål: 1) Menn ønsker at damen skal barbere seg for å ikke å få hår i munnen fra vagina. Jeg synes at dersom vi stiller det kravet til dama kan hu stille samme krav til mannen. Jeg har selv barbert penis og tekstikkler en gang, men jeg begynnte å tenke om det kunne være skadelig, nedsettende eller stopp av produksjon av sædceller siden temperaturen går jo litt ned. Planen er jo å få mine egne barn når tiden er inne. *Har dere råd\kommentar? 2) En hører om at folk har gullhår i rumpen, det er jo bare noe en sier. Men jeg har det faktisk, det befinner seg for det meste i midten resten er jo bare usynlige dun, har barbert midten men den er vrient å ikke behagelig. *Finnes det noe produkt en kan bruke for å fjerne det (kanskje konstant)? 3) Jeg er en av de heldige uheldige som enda ikke har hatt sex enda. Jeg ønsker å ble komfort med bruk av kondom, men sliter gjerne litt. Størrelsen er 16 lang 15 i omkrets på roten. Har prøvd profil, eacy og nøkken men ingen forskjell. Jeg følger bruksanvisningen, holder en luften ute på toppen og prøver å rulle den nedover med forhuden av… men så stopper det rund feste til tekstikklene, det er vel 6 cm igjen til enden av penisen. Oppover ligger mange folder som en kan bruke tid på til å glatte ut. Og siden jeg ikke har hatt seg har det bare blitt onanering, siden huden er stukket tilbake og når den blir ført frem følger jo stoppen av kondomen med og huden er noe stram så det er bare behagelig å la det være bevegelse oppå hode, men da huden er på slutten av hode ligger sikkert 5 cm kondom på utsiden (penisen er vel dekket 1/3 med kondom). *Vet ikke om det var forståelig men skal det være slikt? *Tenker på den gangen jeg skal inn i en jente da går hele penisen inni vaginaen og det er vel noe stramt kan den ikke skli av? *Siden det er noe stramt når huden er bak hode, hvordan vil dette være ved samleie og oralsex? 4) Jeg har hørt om mange som ikke bruker kondom fordi de ikke mener de har noe sykdom og har fast partner og p-pillen som dama bruker er kjempe sterk og dreper uansett sædcellene. *Er dette sant kan en stole på dette, det er jo friere å slippe å bruke kondom? For min del hadde det vært kjekt, men vis kondomen ikke er til hindring for meg å sitter skikkelig på synes jeg det ikke skal være en hindring å ta den på. Håper på svar som jeg kan stole på. På forhånd takk!!! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75517-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-mannens-kropp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en jente Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 1. Barbering kan ikke nedsette sædkvalitet eller ha andre større bivirkninger. Vanlige bivirkninger er kløe / betente hårsekker (kviser). Hårenes funksjon er å skape luft til slimhinnene, holde støv etc unna. Har man vanlig god hygiene, er det ikke mer hygienisk å fjerne hår, de som gjør det gjør det av estetiske (utseende) årsaker. De fleste jenter jeg har snakket med, synes at gutter/menn bør ha hår nedentil, og jenter godt kan ha litt hår, men frisere / klippe litt så det ikke er så mye. 2. Hår i rumpa har de fleste, du kan bruke en hårfjerningskrem men jeg ville latt de være der hvis det bare er dun. 3. Er kondomen rullet på opp til testiklene, er det bra. Pass på å holde på den når du trekker deg ut av henne, slik at ingen sæd kommer ut av kondomet og i kontakt med hennes underliv. 4. P-piller dreper ikke sæd, men hindrer eggløsning eller at egget kan feste seg. Når begge er testet for kjønnsykdommer, og stoler helt på hverandre, kan man kutte ut kondomer og bruke p-piller hvis hun ønsker det. Man må allikevel ha kondomer tilgjengelig, for det er lett å ta en p-pille for sent (eller kaste opp en pille) og da tar det et par uker før de er sikre igjen. Kondomer er den prevensjonen du kan kontrollere, så vil du ikke bli far, er det lurt å bruke kondom så lenge du ikke er i veldig etablerte og sikre forhold. Det er lett å glemme en p-pille. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75517-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-mannens-kropp/#findComment-381735 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.