nalle noll Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Nei, på ingen måte. Det er nå en gang slik at det er lov å ha forskjellge meninger om innvandring, men når det gjelder Sør så snakker vi hysteri. Jeg er selv tilhenger av begrenset innvandring fordi det er skrekkelig dyrt og urettferdig. Det er urettferdig å hjelpe en person til Norge når disse pengene hadde vært nok til å endre livssituasjonen til 50 mennesker i hjemlandet. Men som sagt, måten Sør skriver på er uffattelig irriterende, kverulerende og vanskelig å ta på alvor. Jeg nekter å tro at dette mennesket mener alt dette, men bare sier det for å lage bråk. Det er noen som liker det. Jeg synes du er snill jeg Carlina.*S* Eller brukt pengene på å rehablitere skolene i norge før noe som dette her skjer http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7505778 0 Siter
Carlina Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Nei, på ingen måte. Det er nå en gang slik at det er lov å ha forskjellge meninger om innvandring, men når det gjelder Sør så snakker vi hysteri. Jeg er selv tilhenger av begrenset innvandring fordi det er skrekkelig dyrt og urettferdig. Det er urettferdig å hjelpe en person til Norge når disse pengene hadde vært nok til å endre livssituasjonen til 50 mennesker i hjemlandet. Men som sagt, måten Sør skriver på er uffattelig irriterende, kverulerende og vanskelig å ta på alvor. Jeg nekter å tro at dette mennesket mener alt dette, men bare sier det for å lage bråk. Det er noen som liker det. Jeg synes du er snill jeg Carlina.*S* Takk det var jo fint å høre..Når det gjelder sør så mener jeg at fyren er sikkert kos han,men noe så kverrulerend...Og hvis du i det hele tatt legger litt engasjemang i svarene dine..beskylder han deg for å være tom for argumenter..he he. Men jeg likte Brann innlegget til Punkyb da..han burde jo stukket seg fram og forsvart dem?...Tror Han er rasist jeg.. mot hvite!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.