SierDuDet Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg henger meg på den her. Den eldre damen er trossalt ganske sneisen der hun står og holder seg fast i rullatoren, med en røyk i hver hånd, og tømmer hvitvin over meg 0 Siter
Spirea Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Ok, jeg gjør meg ganske godt i enden av en Barclay, men jeg hadde tenkt det sånn at jeg skulle slippe å havne sånn helt selvforskyldt på Radiumen og så er det så forbannet godt å ha naturlig dårlig ånde om mårran og fingre som ikke er nevneverdig gule og begrenset med plysj på tenna etter en rangel eller to ) Så jeg tror jeg lar vær. Insinuerer vel ikke at jeg er blitt gammal og grinete?... 0 Siter
Spirea Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Jeg henger meg på den her. Den eldre damen er trossalt ganske sneisen der hun står og holder seg fast i rullatoren, med en røyk i hver hånd, og tømmer hvitvin over meg Vakke hvit, den var rød... og jeg pleide å klare meg med èn røyk av gangen. Men sneisen - vist pokker. Too old to rock'n roll, too young to die *s*. Du skulle vurdert en røykeslutt du også, så ville du fått renske opp i hjernevindingene dine litt ;o) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 4. oktober 2002 Skrevet 4. oktober 2002 Vakke hvit, den var rød... og jeg pleide å klare meg med èn røyk av gangen. Men sneisen - vist pokker. Too old to rock'n roll, too young to die *s*. Du skulle vurdert en røykeslutt du også, så ville du fått renske opp i hjernevindingene dine litt ;o) Hmmm tror du det er røyken sin skyld at vendingene mine ofte er litt plantefiserte, eventuelt noe trege/reduserte? Jeg skylder ofte på mobilen, jeg. Stråling fra den og alt det der.... Men du, hvordan står det til der borti gamle land? Noe nytt? 0 Siter
conan Skrevet 4. oktober 2002 Forfatter Skrevet 4. oktober 2002 Ok, jeg gjør meg ganske godt i enden av en Barclay, men jeg hadde tenkt det sånn at jeg skulle slippe å havne sånn helt selvforskyldt på Radiumen og så er det så forbannet godt å ha naturlig dårlig ånde om mårran og fingre som ikke er nevneverdig gule og begrenset med plysj på tenna etter en rangel eller to ) Så jeg tror jeg lar vær. Insinuerer vel ikke at jeg er blitt gammal og grinete?... Ikke gammel... ;-) 0 Siter
Carlina Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Røyking er bare tåpelig. *Tenner en røyk* =o) 0 Siter
Singularity Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 *Tenner en røyk* =o) Du føler ikke for å være så fornuftig i natt ? 0 Siter
Carlina Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Du føler ikke for å være så fornuftig i natt ? Øhh nei ikke i natt,,,prøver å skeie kraftig ut en natt i året for å temme rebellen i meg.. Det funker..i morgen er jeg snill som bare det!! Natta singu sov godt! 0 Siter
Singularity Skrevet 5. oktober 2002 Skrevet 5. oktober 2002 Øhh nei ikke i natt,,,prøver å skeie kraftig ut en natt i året for å temme rebellen i meg.. Det funker..i morgen er jeg snill som bare det!! Natta singu sov godt! Sov godt du også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.