Gjest KoseJenten Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Gutten min vil gjærne at vi skal ha sex s¨å mangen ganger så mulig, noe eg ikke akkurat har noe i mot. Førsta gang vi gjør det kommer det ut mye og han kommer forholdsvis fort (det vil si han han holder jo tilbake, men det er lett for han å komme når han vil) Andre gangen er min yndlingsgang, da holder han på langre, eg tror det kommer ut mindre da. Så sover vi kansje litt, noen timer eller neste morgen og vi finner ut at vi har lyst på mer, han er stiv og helt klar men det kommer lite eller han klarer ikke å komme i det hele tatt. Eg forlanger jo ikke at han skal det heller, men han vil jo selv. Dessutan så blir eg sår om han holder på for lenge så det blir eg ofte av nr 3. Han har et litt uregelmessig kosthold, kan feks tilskudd av sink og krom hjelpe? Man må jo også ha proteiner, men det leste eg her inne at ikke hadde store effekten i forhold til antall ganger (på forumet ikke sagt av leger) Han vil jo selv at vi skal ha sex da, tar initativet og er stiv, men eg tror han blir litt skuffet selv når det ikke kommer noe. Finnes det noen med erfsaring, råd eller linende? Han er i begynelsen av tyveårene og i god fysiks form:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75650-st%C3%B8rre-s%C3%A6d-produksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.