Gjest ikke undertegnet Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei. Jeg er en 22 år gammel jente som har så lenge som jeg kan huske hatt problemer med magen. Da mener jeg at jeg har som regel dårlig med avføring, ca 1-2 ganger i uken og den er hard. Har ofte mageknip og luft i magen som er vedlig plagsomt spesielt i forsamlinger. Den siste uken har jeg ikke klart å gå ut fordi jeg har hatt så ondt i magen, får ondt med en gang jeg prøver å spise noe og det kommer ut med en gang og jeg får masse luft i magen. Jeg har vært opp til flere ganger hos legen med problemet mitt men får bare som svar at jeg må mosjonere og ha et riktig kosthold, som jeg allerede har og alltid har hatt. Jeg har også tatt en del mat-allergi tester. Men ingen ser ut til å finne noe ut. Det verste var at jeg var hos legen nu i går ( må sies at jeg studerer i utlandet for tiden) og han fant ut at smertene kunne komme fra at jeg kansje hadde en underlivsinfeksjon(han tok noen prøver som jeg skal få svar på om 2 dager) som virker helt usannsynlig for meg! Dette begynner å bli ett veldig stort problem for meg og det går ut over studiene og privatlivet mitt. Har dere noen råd til meg for hvordan jeg skal konfrontere legen min om problemet mitt? For når jeg har vært hos legen føler jeg at jeg vet like mye som før jeg gikk til han! Og hvis du har noen meninger om hva det kan være som feiler meg hadde det også hjuølpet. På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75762-magesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lulle Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei, Det er fælt å ikke bli tatt på alvor, har opplevd det flere ganger selv... Kansje du burde bytte lege? Du burde nok ta flere prøver en det som er gjordt. kansje koloskopi eller en CT røngen?? Men i hvertfall, stå på!!! gi ikke opp!! Og lykke til =) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75762-magesmerter/#findComment-383671 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.