Gå til innhold

Mørk hud rundt øynene

Anbefalte innlegg

hulken1365380388

Hei, jeg er en gutt på 21 år som har slitt lenge med at huden rundt øynene er mørk, nesten lilla-aktig. Det ser typisk ut som en som har vært på fylla og ikke sovet på 2 dager, men jeg får masse søvn og det er ikke det som er problemet. Det er skjemmende for utseende, for jeg ser jo rett og slett syk/sliten ut konstant, og det passer dårlig i min jobb. Ingen tar meg alvorlig, ikke en gang legen min. Har noen av dere råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75805-m%C3%B8rk-hud-rundt-%C3%B8ynene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bluebull

Det er huden som er tynn, slik at blodårene synes igjennom.

Så du får leve med det, eller sminke det bort eller ta solarium eller..

Legen gjør ikke jobben sin når han ikke tar deg alvorlig! Det går sikkert an å i hvert fall redusere blåfargen. Du kan jo ta kontakt med en hudpleier, evt alternativ hudpleier som kan finne ut hvorfor huden din er så mørk under øynene og behandle med evt kosttilskudd, urtete osv. Dette har ofte best effekt for da tar en tak i problemene ved roten. Kosmetiske kremer vil bare dempe symptomene, mens en alternativ hudterapeut vil finne årsaken til hudproblemet og deretter gi passende behandling!

Bare et forslag.Skader i hvertfall ikke å prøve.Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...