Gå til innhold

en vondt tid, men skal kjempe.

Anbefalte innlegg

i dag er det min tur til å ha det vondt. kjenner på hele kroppen at oktober er kommet. måneden jeg ikke vil skal komme. ber hver dag om at 19.okt ikke er oppført på kalenderen.

er trist nå. veldig trist. kjenner smerten og at som har skjedd, kommer smygende. er tappet for energi. bare griner, hvor enn jeg er. griner på jobb, griner hjemme, griner på shopping, griner i kirka, griner hvor enn jeg er, men ingen ser. for jeg bare smiler.

men jeg skal klare dette. har kjent ekte glede, og skal kjenne det igjen.

må bare komme meg igjennom oktober.

takk for at dere er her, når jeg føler meg liten og aleine i en litt fremmed by.

klem fra agapetos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75854-en-vondt-tid-men-skal-kjempe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ingrid26

det er så godt å vite at dere er her. hva skulle jeg gjort uten dere?

hart akkurat vært hos psykologen. rart med ny psykolog, men hun er ok. veldig ok.

men er sliten nå...

*tenker på deg*

Ikke glem at du er _verdifull_ og en veldig sterk jente med mange ressurser.

Klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...