anonymdude Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Hei! Jeg har vondt i lysken, og det stråler ned i beinet helt ned til føttene. Det er verst når jeg sitter. Det kjennes også ut som det er smerte i pungen også, men det er vanskelig å vite fordi lysken merkes mest. Det er ganske ubehaglig, men ikke akutt smerte. Er det noen som har opplevd noe lignende. Jeg er 28 år og ellers frisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75869-smertestr%C3%A5ling-i-h%C3%B8yre-bein/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rwt Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei. Jeg er ikke hvis ikke alene med problemer på jobb.Jeg har hat samme problemet med musklatur og samme sumtomer som deg. Det tok meg 3 år og finne ut av dette. Ingen leger fant ut av dette på meg. Dette måtte jeg finne ut selv. Har hat 100 timer fysoterapi det hjalp lit men ikke mye. + Jeg har prøvd myee annet. Etter 2.5 år med smerter og stress fant jeg ut av det. Det hjalp verken med ferie eller trim. Jeg tålte ikke vann urenset reagerer sikkert på bly ,tinn ,kopper eller klor. Så var jeg også blitt mat resistent. Det var helt umulig å finne ut hvilke matvarer. Så kom jeg over rette boka. Info. Start med vannet du drikker prøv i en uke med reset vann gjenom kullfilter eller kjøp imsdal. Det er nok og drikke en kopp kaffi med urenset vann så får du smerter stress sumtomer. Kjøp boka blotype dietter dær står det beskrevet hvilken mat som er medisindk og giftig. Du vil få en aha oplevelse all mat er sun men det som er sunt for en er usunt for en annen blotype. Det er 4 blotyper. Spis mat etter din blotype. Du vil føle deg bedre etter få dager. Lykke til. - 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75869-smertestr%C3%A5ling-i-h%C3%B8yre-bein/#findComment-395515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymdude Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei. Jeg er ikke hvis ikke alene med problemer på jobb.Jeg har hat samme problemet med musklatur og samme sumtomer som deg. Det tok meg 3 år og finne ut av dette. Ingen leger fant ut av dette på meg. Dette måtte jeg finne ut selv. Har hat 100 timer fysoterapi det hjalp lit men ikke mye. + Jeg har prøvd myee annet. Etter 2.5 år med smerter og stress fant jeg ut av det. Det hjalp verken med ferie eller trim. Jeg tålte ikke vann urenset reagerer sikkert på bly ,tinn ,kopper eller klor. Så var jeg også blitt mat resistent. Det var helt umulig å finne ut hvilke matvarer. Så kom jeg over rette boka. Info. Start med vannet du drikker prøv i en uke med reset vann gjenom kullfilter eller kjøp imsdal. Det er nok og drikke en kopp kaffi med urenset vann så får du smerter stress sumtomer. Kjøp boka blotype dietter dær står det beskrevet hvilken mat som er medisindk og giftig. Du vil få en aha oplevelse all mat er sun men det som er sunt for en er usunt for en annen blotype. Det er 4 blotyper. Spis mat etter din blotype. Du vil føle deg bedre etter få dager. Lykke til. - Hei! Det var veldig interessant dette du skriver. Jeg har hatt problemer med vondt i muskler i 2-3 år nå, og har en søster som er 21 år og hatt problemer i snart 10 år tror jeg. Hun er veldig allergisk, men jeg er ikke det. Problemene mine er som oftest relatert til stråling ned i bein, vondt i korsryggen, nakken og i armene. Jeg skal sjekke opp det du nevner, men jeg har også stresset mye på jobb m.m. og tror vel egentlig mye av grunnen er der. I tillegg til mye søvngjengeri på natten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75869-smertestr%C3%A5ling-i-h%C3%B8yre-bein/#findComment-395548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymdude Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2002 Hei. Jeg er ikke hvis ikke alene med problemer på jobb.Jeg har hat samme problemet med musklatur og samme sumtomer som deg. Det tok meg 3 år og finne ut av dette. Ingen leger fant ut av dette på meg. Dette måtte jeg finne ut selv. Har hat 100 timer fysoterapi det hjalp lit men ikke mye. + Jeg har prøvd myee annet. Etter 2.5 år med smerter og stress fant jeg ut av det. Det hjalp verken med ferie eller trim. Jeg tålte ikke vann urenset reagerer sikkert på bly ,tinn ,kopper eller klor. Så var jeg også blitt mat resistent. Det var helt umulig å finne ut hvilke matvarer. Så kom jeg over rette boka. Info. Start med vannet du drikker prøv i en uke med reset vann gjenom kullfilter eller kjøp imsdal. Det er nok og drikke en kopp kaffi med urenset vann så får du smerter stress sumtomer. Kjøp boka blotype dietter dær står det beskrevet hvilken mat som er medisindk og giftig. Du vil få en aha oplevelse all mat er sun men det som er sunt for en er usunt for en annen blotype. Det er 4 blotyper. Spis mat etter din blotype. Du vil føle deg bedre etter få dager. Lykke til. - Har du forresten fått påvist at du reagerer på vann eller har du bare testet dette selv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75869-smertestr%C3%A5ling-i-h%C3%B8yre-bein/#findComment-395557 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.