thinkerbell Skrevet 6. oktober 2002 Skrevet 6. oktober 2002 hvor F.. er op`ene når man trenger dem? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 kan noen komme inn på nattprat 0 Siter
thinkerbell Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Skrevet 6. oktober 2002 kan noen komme inn på nattprat hvis du har logget chatten kan du ta en titt på det som er blitt sagt i kveld? 0 Siter
Singularity Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 hvis du har logget chatten kan du ta en titt på det som er blitt sagt i kveld? Nå har jeg jo tastet med deg og ordnet b-er, men jeg legger igjen et svar så evt. andre av OP-ene vet at det er ordnet. Natta! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Skrevet 7. oktober 2002 Nå har jeg jo tastet med deg og ordnet b-er, men jeg legger igjen et svar så evt. andre av OP-ene vet at det er ordnet. Natta! du er en engel klems 0 Siter
Streken Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 du er en engel klems Bellami :-)) *nuss* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Skrevet 7. oktober 2002 Bellami :-)) *nuss* *suzz* det var bare litt kvalm på nattprat, derfor hylte jeg.... men sing kom -ha en fin dag din oppblåste strek *fnise* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Skrevet 7. oktober 2002 Fåkke bli dorull jeg... (@__ ) :-/ dorull????? 0 Siter
Streken Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 dorull????? jaaaa...? ser du ikke det da? Hint: @__ 0 Siter
Streken Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 *suzz* det var bare litt kvalm på nattprat, derfor hylte jeg.... men sing kom -ha en fin dag din oppblåste strek *fnise* Hah!! Streker er flate de. Nei, oppblåste folk finnes _bare_ på Sørlandet det! *sss* *blåse opp luftballongen sin noe for j*vlig.. da havner jeg også der!* ;-)) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Skrevet 7. oktober 2002 Hah!! Streker er flate de. Nei, oppblåste folk finnes _bare_ på Sørlandet det! *sss* *blåse opp luftballongen sin noe for j*vlig.. da havner jeg også der!* ;-)) !!! "#¤%&/(#!"!! ! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 7. oktober 2002 Forfatter Skrevet 7. oktober 2002 jaaaa...? ser du ikke det da? Hint: @__ c",QQQQQQO--* 0 Siter
Streken Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 !!! "#¤%&/(#!"!! ! Så søøøøt du er når du er sinna!! :-D *suss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.