Gå til innhold

sex


Gjest sole

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er gift på den 8 året.

Mannen min har mistet lysta på sex. det har vart nå i en del år.

Han sier at han er glad i meg.

Det vet jeg han er. Han er ikke utro.

Er det noe en kan gjøre for å øke sex lysten hos menn??

Medesin etc.

Jeg synest det er frusterene og ikke ha sex, det går på selvtilitten min.

Håper på råd fra noen.

Hilsen sole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette høres ut som den klassiske 7-års krisa!

Det er sikkert ikke no galt med hans sexlyst, det er bare det at mannens gener dessverre er slik innrettet at han kommer i en voldsom konflikt etter noen år i et fast forhold. På den ene siden, så er han blitt doktrinert til å "stå pall" i et forhold, selv om lysten på den en bor sammen med er borte. Samtidig så presser genene han videre til nye befruktningsklare damer. Han har det ikke lett, stakkar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei sole!

Jeg forstår at du ikke synes det er lett å være gift med en mann som i flere år ikke har hatt lyst på sex. Men det går an å lære seg, og øve seg opp i få lyst igjen.

Sensualitetstrening er en måte å gjenoppdage berøring og følelser på. Det forutsetter at dere begge vil være med på et slikt treningsopplegg.

Dere kan også, helst som par, men også enkeltvis, be om samtaler hos sexolog el.rådgiver for å finne ut av de frustrasjonene som plager dere. Ring til Familiekontoret eller til en parterapeut for mer informasjon.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som den klassiske 7-års krisa!

Det er sikkert ikke no galt med hans sexlyst, det er bare det at mannens gener dessverre er slik innrettet at han kommer i en voldsom konflikt etter noen år i et fast forhold. På den ene siden, så er han blitt doktrinert til å "stå pall" i et forhold, selv om lysten på den en bor sammen med er borte. Samtidig så presser genene han videre til nye befruktningsklare damer. Han har det ikke lett, stakkar!

Kjære Gamba,

Dette tror du vel ikke på selv engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Gamba,

Dette tror du vel ikke på selv engang.

Jo, dette VET jeg er et problem, men du er ikke alene om å fornekte fenomenet!

Det "passer" liksom ikke inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som den klassiske 7-års krisa!

Det er sikkert ikke no galt med hans sexlyst, det er bare det at mannens gener dessverre er slik innrettet at han kommer i en voldsom konflikt etter noen år i et fast forhold. På den ene siden, så er han blitt doktrinert til å "stå pall" i et forhold, selv om lysten på den en bor sammen med er borte. Samtidig så presser genene han videre til nye befruktningsklare damer. Han har det ikke lett, stakkar!

Men du, hun forteller jo at det har vart endel år??? 8 minus 7 = 1....flere er mere enn 1, ergo er dette feil tolkning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du, hun forteller jo at det har vart endel år??? 8 minus 7 = 1....flere er mere enn 1, ergo er dette feil tolkning?

Du liker å spikke fliser ser jeg....

Det er ikke uvanlig at kvinner ser det fenomenet jeg beskrev som en stor trusel, og som en slags forsvarsmekanisme så kan de reagere med irrelevante tilsvar! DET var den fella du også gikk i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som den klassiske 7-års krisa!

Det er sikkert ikke no galt med hans sexlyst, det er bare det at mannens gener dessverre er slik innrettet at han kommer i en voldsom konflikt etter noen år i et fast forhold. På den ene siden, så er han blitt doktrinert til å "stå pall" i et forhold, selv om lysten på den en bor sammen med er borte. Samtidig så presser genene han videre til nye befruktningsklare damer. Han har det ikke lett, stakkar!

Gamba: Gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...