Gå til innhold

jeg har sopp..hva med han?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sopp er generelt ikke smittsomt, så hvis han ikke har symptomer er det nok at du behandles. Hvis det dukker raskt opp igjen kan jo han også ta en kur. Men i første omgang kan bare du ta en canesten-kur, resptfritt på apoteket.

jeg er også temmelig sikker på at jeg har sopp... hva må jeg gjøre.. hvordan bruker man canesten egentlig? jeg har prøvd det, men prikkene omkring penis ser ikke ut til å forsvinne... jeg er heller ikke 100% sikker på om det er sopp.. det er små prikker..

hilsen meg,,,

Annonse

jeg er også temmelig sikker på at jeg har sopp... hva må jeg gjøre.. hvordan bruker man canesten egentlig? jeg har prøvd det, men prikkene omkring penis ser ikke ut til å forsvinne... jeg er heller ikke 100% sikker på om det er sopp.. det er små prikker..

hilsen meg,,,

Smør på cannesten 3 ganger daglig i en uke,

hilsen meg,,,

Antageligvis er dette vanlig talg som finnes i huden.

http://search.doktoronline.no/searchbin/fsearch?_cmd=search&words=talgkjertler&edit=1&type=0&forum=16&entries=25&x=29&y=8

det tar litt tid før siden kommer opp.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...