Gjest kiara1 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 jeg er en 20 år gammel jente som har et problem som jeg begynner å lure på om kan være astma.. lurte på om noen der ute med erfaring med sykdommen kanskje hadde råd? det har seg slik at jeg av og til når jeg er ute og tar meg en fest (og drikker alkohol) får jeg et voldsomt trykk i brystet, og det føles som jeg ikke skal få puste. dette er veldig vondt og gjør som regel at jeg må gå hjem. jeg snakket med en venninne av meg som hadde akkurat samme problemet og hun hadde fått diagnosen astma. både min bror og mine søskenbarn på morssiden har astma, og selv har jeg allergi, så jeg har jo sykdommen i familien. men er det ikke rart at jeg ikke merker noe til vanlig? på forhånd takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75952-kan-det-v%C3%A6re-astma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.