Gå til innhold

Fordi jeg fortjener det....??

Anbefalte innlegg

Begynte for en liten stund siden med Loreals rynkekrem "Plenitude", dag- natt- og øyekrem. Resultatet er at jeg er rød, hoven og tørr rundt øynene. Øvre øyelokk er særlig hovne. Sluttet med kremen og gikk tilbake til den "gode gamle", og plagene forsvant. Det er bare det at det virker som om dette har gjort meg spesielt ømfiendtlig for det meste... Var i svømmebasseng i går, og så helt forferdelig ut etterpå - har aldri reagert på klor før!

Noen som har erfart det samme med denne "fantastiske" antirynkekremen som er til fordi jeg fortjener det? Tar imot gode råd med stor takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75961-fordi-jeg-fortjener-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Jeg brukte Loreal's Plentitude for tørr og ømfintlig hud en stund, og merket ikke noe spesielt - helt til noen uker siden. Jeg fikk eksem-liknende hud rundt øynene (bare litt) og enda mer ømfintlige enn de var i utgangspunktet.

Jeg gikk over til å bruke en krem du kan kjøpe på Vita, som heter Aloe Vera 84% - og den inneholder bare naturlige stoffer.

Jeg tror den er bedre, kvaliteten på Loreal kremene er kanskje ikke så god som de skal ha det til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...