SoriaMoria Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Jommen sa jeg smør.... Har "akkurat" registrert et nytt brukernavn, og minst sittet her og ventet en time på å få tilsendt passordet mitt "straks"... Venter meg blå... Har i fortvilelse forsøkt å trykke "registrer- knappen ganske mange ganger... så webbis får jammen unnskylkde meg om det blir veldig mange anmodninger om registrering i denne omgang..... Venter fortsatt.... mvh 0 Siter
Singularity Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Har du verifisert at din egen mailadresse fungerer ? Altså ved å sende en mail til den adressen som du har forsøkt å registrere deg på fra en mailadresse i et annet domene... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 24. oktober 2000 Forfatter Skrevet 24. oktober 2000 Har du verifisert at din egen mailadresse fungerer ? Altså ved å sende en mail til den adressen som du har forsøkt å registrere deg på fra en mailadresse i et annet domene... Jepps Singularity, den nye mailadressa fungerer begge veier den..... *utålmodig* mvh 0 Siter
Gjest smulen Skrevet 24. oktober 2000 Skrevet 24. oktober 2000 Jepps Singularity, den nye mailadressa fungerer begge veier den..... *utålmodig* mvh så send en mail til webmaster - det gjorde jeg og da kom den. 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 25. oktober 2000 Skrevet 25. oktober 2000 Er du sikker på at du skrev riktig mailadresse da du registrerte deg? Vi har fått mange brukernavnregistreringer i retur i det siste fordi folk ikke har greid å oppgi riktig adresse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.