Gå til innhold

Blodtrykksfall?

Anbefalte innlegg

Opplevde noe kjipt i dag...

Plutselig fikk jeg enormt øresus som var så ille at jeg knapt hørte hva andre sa.

Deretter fikk jeg en intens hodepine som kom som et "slag i trynet".

Så begynte jeg å se dårlig.

Fant ut at jeg måtte komme meg hjem litt fort fordi unga måtte hentes i barnehagen, men jeg rakk bare å gå et par 100 meter før hele verden gikk rundt og jeg begynte å kaldsvette.

Så ramlet jeg forover og fikk tak i en søyle som jeg støttet meg til(var på et kjøpesenter). Det svartnet et lite øyeblikk.

En fyr kom bort og lurte på om jeg trengte hjelp for jeg så så blek ut. Jeg klarte å komme meg inn på apoteket for å høre om noen kunne hjelpe meg (og få låne telefonen).

Jeg kviknet til etter et glass vann og etter å ha lånt en seng i 20 minutters tid. Var helt likblek og kaldsvettet som bare det.

Fikk time hos legen ca. en time etterpå. Der fant de ikke noe galt.

Blodtrykk ok, blodsukker ok. Jeg har ikke begynt på noen nye medisiner, eller vært sliten eller stresset. Spist og drukket normalt i dag.

Har hatt tannpine, men fin form i hele dag.

Hva kan ha skjedd? Det var skikkelig ekkelt og jeg ble litt redd det skal skje en dag jeg er alene, eller alene med barna...

Legen sa at jeg ikke måtte være alene det første døgnet og hvis det skjedde igjen, skulle jeg legges inn på sykehus.

Hm. Likte ikke dette og om noen kan si meg hva de tror kan være årsaken, ville jeg blitt glad.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76026-blodtrykksfall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...