Gå til innhold

hehehe rare leger=)


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

jeg var til legen idag og fikk en ny deilig resept på vidundermiddelet Fontex.:))) men han vil at jeg også skal komme i gang med psyk.en igjen. hehehe..jeg lurer nå fremdeles på hvordan samtaler kan hjelpe på PMS jeg da?? *flire* hehehe......hahha..nesten latterkrampe her ass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...vel. Det føles jo alltid godt å ha noen å kaste ting på...? Tror bare tanken på terapi med meg med PMS ville gi psykiateren min frysninger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

heller en psykiater enn meg..... når du har pms altså.. : ))

hehe. kan du ikke prøve en kvakksalver til da? kanskje det blir en han, en kjekk, høy mørk en med masser av tid bare til deg...

hvis du begynner hos psyk igjen, skal jeg lage en diiiger kringle, bare til deg..

tenk så artig da.. å skjell eut psyken en gang i mnd. har ikke pms lenger jeg.. har visst blitt borte i all den andre elendigheta..:)

hurra for det, for jeg blir morderisk... må være noe med sånne litt ustabile folk...

hele den ene logiske tankegangen min ble smadra hos psyken i dag.. tilslutt skjønte jeg ikke bæret.. bare at jeg må ha tatt feil...men det føles riktig!!! men det er altså feil.. jeg var visst på bærtur i dag, ute å padla litt.. ¨

jeg sa jo bare at jeg trodde det var min egen skyld...

( ps.. ikke si slikt til en psyk.. blir bråk av det..)

: )

nå skal jeg ut i byen, i det fine været, og trille bebi..

koz fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Det er nok mer enn PMSen som er faktorer som sliter på deg.

Men for all del - du bør få gjort noe med begge deler!

*klem*

hvaaaaaa da???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...