Gå til innhold

Gratulerer med dagen, gamla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

21

• Pappa Bjørn

4

• Solsikke

4

• SierDuDet

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Takk!

Dine velvalgte ord varmet:-)

Gratulerer med dagen kokken. Håper både festen, humøret og helse har positivt fortegn foran seg.

Jeg skjønner jo hvordan du må ha det. Når du er såpas langt over 20 at du merker at du er i ferd med å bli voksen, da er det litt tungt. Men husk på at nå er det lenge til det blir rundt tall slik at du kan leve ungdomslivet og ha det morro en stund til.

For det var 23 ikke sant?*S*

Kommer jeg ikke med i testamentet nå så vet ikke jeg.

Gratulerer med dagen kokken. Håper både festen, humøret og helse har positivt fortegn foran seg.

Jeg skjønner jo hvordan du må ha det. Når du er såpas langt over 20 at du merker at du er i ferd med å bli voksen, da er det litt tungt. Men husk på at nå er det lenge til det blir rundt tall slik at du kan leve ungdomslivet og ha det morro en stund til.

For det var 23 ikke sant?*S*

Kommer jeg ikke med i testamentet nå så vet ikke jeg.

Tar du imot cash???

*knuser sparegrisen og teller småmynter*

Takker så mye, bjørnen:-)

Jeg forbeholder meg fremdeles retten til ekspertbistand hvis panikken tar overhånd..

Annonse

Tar du imot cash???

*knuser sparegrisen og teller småmynter*

Takker så mye, bjørnen:-)

Jeg forbeholder meg fremdeles retten til ekspertbistand hvis panikken tar overhånd..

Så menye er klar? Jeg stiller på kort varsel jeg vet du. Jeg regner med at du skrev ned oppskriften så du har den klar. Men ikke vær redd, det er ikke komplisert.

har du forresten tenkt på dessert? Mener ikke å stresse deg men det kan fort være prikken over i`n. Kan komme med gode tips for kulinariske ting i en fei der og jeg vet du....................................

Så menye er klar? Jeg stiller på kort varsel jeg vet du. Jeg regner med at du skrev ned oppskriften så du har den klar. Men ikke vær redd, det er ikke komplisert.

har du forresten tenkt på dessert? Mener ikke å stresse deg men det kan fort være prikken over i`n. Kan komme med gode tips for kulinariske ting i en fei der og jeg vet du....................................

Menyen er vel ikke klar før fem på halv åtte på lørdag..men, ja, jeg printet ut:)

Fikk mange fine tips, men med så mange gjester blir nok en gryte uansett det greieste. Og din hørtes god ut:-)

Dessert?????!!!!!!

*banner høyt og tydelig på nordnorsk*

Om du stresser meg?! Neida..*flakker med blikket*

Du har vel tips til forrett også kanskje..?? Hehe.

Kaker skal de ihvertfall få. Grei er jeg:-)

Menyen er vel ikke klar før fem på halv åtte på lørdag..men, ja, jeg printet ut:)

Fikk mange fine tips, men med så mange gjester blir nok en gryte uansett det greieste. Og din hørtes god ut:-)

Dessert?????!!!!!!

Har du kaker dropper du desserten. Men da vil du kanskje ha oppskriften min på ostekake?*ler* Den er en vinner uansett.

Og dersom du skal ha forrett så kan du gjøre det sabla enkelt. Dra til en Asia butikk og kjøp et par honningmeloner. Del dem i båter og legg dem på en askjett. Så tar du en pakke spekeskine og fester en skive på en tannpirker som et seil. Denne stikker du ned i melonbåten. Delikat har en genial flaske med hvitløksdressing som ikke er skarp i det hele tatt. Legg en liten "dæsj" på den ene siden og en klatt rømme på den andre siden. Ta en bint med dill og klipp opp, så strør du et lite drøss på rømmen og dressingen.

Ser kjempefint ut og smaker friskt og godt. Smaken blir i tillegg genial med tanke på at urtene som er i pastagryten passer veldig godt til. Da har folka innstilt smaksløkene vet du.*S*

Dessert?????!!!!!!

Hmm er festen din langt unna Beitostølen på lørdag??

Hvis ikke svipper jeg innom en snartur..Du vil kjenne meg igjen ved at ei lita fager jente på 165 står å smeller døra på lokalet og vinker....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...