Gå til innhold

Blodåreknute på penis?


Gjest Frøken Blom

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Blom

Min samboende har en ertestor kul på oversiden av penis, ca et par cm fra selve penishodet. Det ser ut som en blodåreknute? Iallefall en ansamling av blod?

Hva skyldes dette, og hvorfor? kan det være farlig? Han sier han har hatt den så lenge han kan huske, selv har jeg sett den disse fem årene jeg har kjent den. den har ikke forandret fasong.

Håper på hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Blom

nei nei nei...Jeg har det selv, og det er bare hud. Naar han trekker forhuden bak penishodet, synes ikke kulen lenger, eller hva?

JO, kulen syns selv om man trekker forhuden tilbake. Dette er ikke hud. Kulen er mørkeblå, og ser ut som rett og slett en utposning på blodåren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest allmennmedisin

Du bør legge inn spørsmålet ditt på allmennmed. eller urologi-forum!

Der er det leger som svarer på slike spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

JO, kulen syns selv om man trekker forhuden tilbake. Dette er ikke hud. Kulen er mørkeblå, og ser ut som rett og slett en utposning på blodåren.

Spør urologen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

JO, kulen syns selv om man trekker forhuden tilbake. Dette er ikke hud. Kulen er mørkeblå, og ser ut som rett og slett en utposning på blodåren.

Spør urologen.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

B. Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...