svoe Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Jeg er en av de heldige uheldige som enda ikke har hatt sex enda. Jeg ønsker å ble komfort med bruk av kondom, men sliter gjerne litt. Størrelsen er 16 lang 15 i omkrets på roten (5,5bred). Har prøvd profil, eacy og nøkken men ingen forskjell. Jeg følger bruksanvisningen, holder en luften ute på toppen og prøver å rulle den nedover med forhuden av men så stopper det rund feste til tekstikklene, det er vel 6 cm igjen til enden av penisen. Oppover ligger mange folder som en kan bruke tid på til å glatte ut. Og siden jeg ikke har hatt seg har det bare blitt onanering, siden huden er stukket tilbake og når den blir ført frem følger jo stoppen av kondomen med og huden er noe stram så det er bare behagelig å la det være bevegelse oppå hode, men da huden er på slutten av hode ligger sikkert 5 cm kondom på utsiden (penisen er vel dekket 1/3 med kondom). *Vet ikke om det var forståelig men skal det være slikt? *Tenker på den gangen jeg skal inn i en jente da går hele penisen inni vaginaen og det er vel noe stramt kan den ikke skli av? *Siden det er noe stramt når huden er bak hode, hvordan vil dette være ved samleie og oralsex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76104-kondom-problem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.