En_Mamma Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Nei for jeg er i pausen på "Bringing out the dead" Jeg liker Nicholas Cage, barnet mener jeg må være veldig gammel da. 0 Siter
MaikenK Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Skrevet 8. oktober 2002 Nei for jeg er i pausen på "Bringing out the dead" Jeg liker Nicholas Cage, barnet mener jeg må være veldig gammel da. Da er barnet tullete tror jeg :-) 0 Siter
En_Mamma Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Da er barnet tullete tror jeg :-) Pause igjen: når kommer du, hvor lenge blir du? ville du bo her? etc. 0 Siter
MaikenK Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Skrevet 8. oktober 2002 Pause igjen: når kommer du, hvor lenge blir du? ville du bo her? etc. Jeg kommer på Oslo S sånn ca. 23.00 og har snakket med fjomseexen og får bo hos han, om du har plass og lyst så kan jeg godt sove litt hos dere også. Jeg blir til mandag eller tirsdag. 0 Siter
En_Mamma Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg kommer på Oslo S sånn ca. 23.00 og har snakket med fjomseexen og får bo hos han, om du har plass og lyst så kan jeg godt sove litt hos dere også. Jeg blir til mandag eller tirsdag. Flott. Gleder meg til å se deg! Møter fjomsen deg? Send meg en mld når du er klar for å sosialisere da? Jeg jobber jo - vi får ta det litt på sparket, det blir fint. 0 Siter
MaikenK Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Skrevet 8. oktober 2002 Flott. Gleder meg til å se deg! Møter fjomsen deg? Send meg en mld når du er klar for å sosialisere da? Jeg jobber jo - vi får ta det litt på sparket, det blir fint. Fjomsen møter meg og jeg går sikkert ut på den store byen med fjomsen på fredagen, men han er litt grei sånn for han foretrekker besøk som underholder seg selv og sånt besøk er jo jeg. 0 Siter
En_Mamma Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Fjomsen møter meg og jeg går sikkert ut på den store byen med fjomsen på fredagen, men han er litt grei sånn for han foretrekker besøk som underholder seg selv og sånt besøk er jo jeg. Ja det er bra Jeg vet jeg kan sette deg i en krok med en roman og litt pepsiMax hvis det blir travelt her. Noen du vil gjøre mens du er her? Noen du vil møte? 0 Siter
MaikenK Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Skrevet 8. oktober 2002 Ja det er bra Jeg vet jeg kan sette deg i en krok med en roman og litt pepsiMax hvis det blir travelt her. Noen du vil gjøre mens du er her? Noen du vil møte? Jeg må shoppe litt til krapylet som ikke blir med men jeg har ingen voldsomme ønsker. Eh, jeg eller vi skal møte noen da.......... 0 Siter
En_Mamma Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 Jeg må shoppe litt til krapylet som ikke blir med men jeg har ingen voldsomme ønsker. Eh, jeg eller vi skal møte noen da.......... skal vi? det vi snakket om på chatten sist? Kommer han hit da? 0 Siter
MaikenK Skrevet 8. oktober 2002 Forfatter Skrevet 8. oktober 2002 skal vi? det vi snakket om på chatten sist? Kommer han hit da? Han kommer inn til Oslo ja. Men hysj så ikke de dumme Minglerne ser oss nå :-/ 0 Siter
Duna1365380376 Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Han kommer inn til Oslo ja. Men hysj så ikke de dumme Minglerne ser oss nå :-/ *kremt* hørt, sett og forstått! Mingleren! Seriøst Maikenberta, du trodde deg vel ikke "usett"? 0 Siter
MaikenK Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 *kremt* hørt, sett og forstått! Mingleren! Seriøst Maikenberta, du trodde deg vel ikke "usett"? Usett? Jo, for ingen leser vel folks private meldinger vel? 0 Siter
Duna1365380376 Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Usett? Jo, for ingen leser vel folks private meldinger vel? Nei, selvfølgelig ikke. Du trodde ikke det? Gjetta bare jeg. *svever bort* 0 Siter
En_Mamma Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Han kommer inn til Oslo ja. Men hysj så ikke de dumme Minglerne ser oss nå :-/ Hvilken dag da? De står ikke opp så tidlig som dette! 0 Siter
MaikenK Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Hvilken dag da? De står ikke opp så tidlig som dette! Lørdag? Dessuten var det ikke tidlig for klokka var jo rundt 7 jo. Tidlig er før halv seks. 0 Siter
En_Mamma Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Lørdag? Dessuten var det ikke tidlig for klokka var jo rundt 7 jo. Tidlig er før halv seks. Det var tidlig!! Lørdag er bra. Y skal være borte i helgen, hvis andre barnet finner på litt så har jeg masse tid!! Hurra! 0 Siter
En_Mamma Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Lørdag? Dessuten var det ikke tidlig for klokka var jo rundt 7 jo. Tidlig er før halv seks. Det var tidlig!! Lørdag er bra. Y skal være borte i helgen, hvis andre barnet finner på litt så har jeg masse tid!! Hurra! 0 Siter
En_Mamma Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Lørdag? Dessuten var det ikke tidlig for klokka var jo rundt 7 jo. Tidlig er før halv seks. Grr hvor ble det av det forrige svaret jeg skrev til deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.