Gå til innhold

NHD og evt andre


blaagutt18

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med skjelving, hendern mine skjelver, kroppen kan skjelve i forbindelse med panikkangst, jeg klarer ikke å trene, å løfte vekter som ikke er de tyngte fører til at jeg skjelver, jeg skjelver ved å ta situps... Det hele startet før eller etter at jeg startet med cipramil og ei vennine av meg mente at hydrobrom som er en del av de som liger i cipramilen kan være årsaken. Desutten har jeg ikke blitt frisk av kyssesyken og fått psotviralt tretthetssyndrom ol.

Vet du noe om dette?

Fysoterapauten mente at det kunne være på grunn av for lite magnesium, men det lo fastlegen min av.

Så jeg har ikke fått noen slags svar på hvorfor jeg skjelver i uansett hendelse, måtte det være i huset, på rommet eller ute i butikken.

Andre har sagt at det er fordi jeg røyker minst 30 sigaretter om dagen, men dette starta jo før jeg begynte å røyke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette kan jeg dessverre ikke gi deg noe goodt svar på.

Du sier det kom før røykingen. Kom det før angsten også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg dessverre ikke gi deg noe goodt svar på.

Du sier det kom før røykingen. Kom det før angsten også?

Ja det gjorde det..

Hva foråsaker skjelving på normalt friske og oppegående mennesker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...