Gå til innhold

Slutte med remeron


katze

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Remeron 30 mg i ca et år, før det har jeg brukt Fontex og Zoloft, tilsammen AD i 4 år, litt av og på.

Nå ønsker jeg å slutte og har gått ned til 15 mg pr dag.

Knappe to uker etter at jeg gikk ned til halv dose, begynte jeg å bli svimmel. Heldigvis ikke så svimmel at jeg ble kvalm, men det var litt ubehagelig. Dette varte en god uke.

Nå er jeg ikke svimmel lenger, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gjøre det fremover.

Hvilke abstinenser kan jeg vente meg? Hvor lenge varer de? Hvordan bør jeg trappe ned på en mest mulig skånsom måte?

Noen som vil dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ikke av hensyn til "abstinenser", men for å minimere risikoen for tilbakefall bør du fortsette med 15 mg i 6 uker for deretter å ta 7,5 mg (15 mg hver annen dag) i minst 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...