Gå til innhold

Hva gjør jeg?


Gækko

Anbefalte innlegg

Føler meg kjempesliten og fryktelig ukomfortabel på jobben om dagen.

Går ikke en dag uten at jeg har vondt i magen med tanke på jobben, og jeg gruer meg helt fra jeg drar til jeg legger meg. Sover også dårlig. I tillegg strammer musklene så i nakke og rygg at det gjør vondt.

Sjefen er klar over at jeg ikke trives i den nye situasjonen jeg har kommet opp i, men han sier bare at jeg finner nok en løsning.

Blir skikkelig deppa og får mange rare tanker av hele situasjonen. Skjønner egentlig ingenting for jeg har alltid sett på meg selv som en sterk person. Hva er det som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det mest nærliggende må være å se seg om og søke på andre jobber.

ja, takk - og det er vel også en del av problemet.

Søkte en jobb (lik som jeg har, men nærmere hjemmet). Fikk muntlig beskjed om at jeg var best kvalifisert. Senere fikk jeg beskjed om at en annen som ikke var like bra kvalifisert var ansatt pga. etter min mening litt usakelige grunner.

Har en søknad inne nå også, men der mener sjefen jeg er overkvalifisert, behandlingstiden strekker derfor langt ut her.

Dessuten vil den jobbsituasjonen jeg er i nå bedre seg, men ikke før om 1 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maibarn

ja, takk - og det er vel også en del av problemet.

Søkte en jobb (lik som jeg har, men nærmere hjemmet). Fikk muntlig beskjed om at jeg var best kvalifisert. Senere fikk jeg beskjed om at en annen som ikke var like bra kvalifisert var ansatt pga. etter min mening litt usakelige grunner.

Har en søknad inne nå også, men der mener sjefen jeg er overkvalifisert, behandlingstiden strekker derfor langt ut her.

Dessuten vil den jobbsituasjonen jeg er i nå bedre seg, men ikke før om 1 år.

Hei

Jeg skjønner godt at du er frustrert. Det er vanskelig å få jobber om dagen, det er fare for at man intil videre må ta til takke med den jobben man har.

Du skriver faktisk at jobbsituasjonen din vil bedre seg. Det kan du tenke på når det er som værst. 1 år går fort. Egentlig. Hvis en er i stand til å se framover, så kan nå-situasjonen synes mindre viktig. Det har fungert for meg i hvertfall!

Selv sterke personer møter veggen. Det er helt naturlig.

Jeg vet jo ikke hva som er i veien på jobben din, men jeg vet i hvertfall at det finnes viktigere ting i livet enn jobb, og at det aldri er noe lurt å ofre alt for jobben. Man har ikke så mye igjen for det, er jeg redd.

Jeg syns det høres ut som sjefen din ikke tar tingene helt alvorlig. Han bør ha ansvaret for å hjelpe deg å finne en løsning, ikke bare overlate dette til deg. Kanskje du bør snakke med sjefen på nytt, evt kontakte personal-avdelingen eller andre tillitspersoner?

Håper det går bedre snart!!

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...