Gå til innhold

rette opp lille meg??


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

hvordan i alle dager skal jeg klare å forandre livet mitt??

jeg klarer ikke å gå på forelesninger alene. jeg orker ikke bli kjent med nye mennesker.

jeg tør ikke gjøre noe nytt eller melde meg på kurs.

jeg er redd mennesker, jeg klarer ikke å forholde meg til dem, men jeg liker ikke lenger å være helt alene, livet er så tomt.

lesinga går tregt, jeg klarer ikke henge med, og eksamen nærmer seg. jeg er asosial, sær og egen.

jeg kjemper mot en innvendig kulde, og en distanse til livet og alle følelsene.

det er pyton.

jeg føler jeg trenger mer hjelp enn piller og samtaler. men vet ikke hva. Jeg må forandre meg, jeg må trenge noe annet enn jeg gjør nå, jeg må tenke på andre ting enn jeg gjør nå, jeg må være glad i noe annet enn jeg er nå.

for den jeg er funker ikke, og ikke er det helt meg heller, bare en dukke-utgave av et lite søtt vesen med altfor god folkeskikk.

Det var da pokker å vanskelig det skulle være og da.

og jeg som ikke engang er skikkelig syk lenger. alt var enklere da. for da hadde jeg ikke kontroll, trengte ikke ta kontroll, klarte ikke.. andre tok over. men nå er det jo MEG, og jeg vet vel for f.... ikk ehva jeg skal gjøre med meg selv.

dessuten er jeg feig og redd, og liten og tufsete. og har arvet forbannelsen til familien min. en kald kynisme og et kontrollbehov. bare at jeg vet om det og lar det ikke ta fullstendig kontroll.

dessuten er det kaldt ute!!!

det får være nok for nå.

jauda. hjernen på høygir i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

omega1365380376

hadde du vært her skulle jeg ha lagd en rykende varm kopp kakao til deg,og holdt rundt deg...men siden du ikke er her,så får du late som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest godeønsker

jeg vet at slik du har det nå er det vondt.

det er helt utrolig at folk går til sydpolen og for andre er det en minst like stor utfordring og greie og gå på forelesning.

Jeg vet at dette rådet er tøft og vanskelig men det er det beste jeg har å gi . Jeg har hatt det akkurat som deg..jeg synes det med forelesningene og menneskene var så fryktelig tøft..Så med tunge skritt dro jeg på min første. ..Av og til greier jeg ikke alle forelesningene.. Men jeg prøver å dra på de fleste. Er det en dag det er for tøft drar jeg ikke.

Jeg lover at det blir lettere etterhvert. Ofte er det slik at når du aldri er på forelesningene blir det vanskelig å bli kjent med folk også..fordi at de samme sitter ofte sammen hele tiden etc. Kanskje derfor det er viktig og komme seg dit .Uansett blir det vanskeligere og vanskeligere å dra tilbake jo lengre tiden går. Så om du vet du absolutt ikke klarer det kanskje du bør slutte.. Ta nettstudier etc.. Likevel er det kanskje bedre å greie og jobbe med problemet..Det er jo ikke noe løsning og sperre seg inne.

håper det går bedre med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er bra som du er, du, Calestia!

Jeg liker deg kjempegodt! Det gjør mange andre også, det vet jeg!

Du vil vel ikke påstå at vi har dårlig smak?

DU ER OK!!!

Begynn å lik deg sjøl!

Snuten opp!

MEGAKLEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...