Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


mann241365380352

Anbefalte innlegg

mann241365380352

Hei...

Jeg er i vill desperasjon. Prøver alt som er mulig, men føler at ingenting hjelper. Jeg har hatt mye problemer med angst og depresjoner opp gjennom tidene. Nå begynner jeg og bli veeeeldig lei alt sammen. Jobben funker ikke. Tør ikke bo alene. Føler meg som en outsider for samfunnet. Jeg føler at jeg ikke har noe mer og gjøre her i livet og vil rett og slett dø! Noen som kan gi meg noen tips her? Har prøvd psykolog, psykiater, seroxat, remeron, cipramil, sovetabletter... Bah! Jeg trenger hjelp, men veit ikke hvor jeg skal gå... Eller hvordan jeg skal kunne bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...